Hih, joskus jotain valmiiksikin..neuloo neuloo..Mitäs töitä muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamizuukkeli

Aktiivinen jäsen
13.02.2006
1 709
0
36
Kahet hahtuvahousut tuossa nyt valmiina. Tosin ne on tosi nopeita tehdä :D . Seuraavaksi sitten mitäköhän tekisi ennen ku tulee lisää lankoja että sais tehä vaippoja..

Tai ois tuo kankaitakin mutta kun muutto tehty kuukauden sisään niin ei oikkein löydä mitään. Mutta viimestään ens kuussa alan tekeen baby bornin juttuja taas sekä vaippoja, liivinsuojia ja siteitä :D .

Mitäs muilla tekeillä?

Minä rakasta kutomista, mutta lapsillakin on villasukkia jo niin paljon etten niitä enää viitsi tehdä :D On niin ihanan rentouttavaa kutoa samalla kun katsoo telkkaria. Nyt teen sitten kaulaliinaa itselleni.

Molempien poikien ristiäisasut, mulle on kahdeksan mekkoa vielä tulossa, toppia ja paitoja kesken, miehelle hieno kauluspaita, vauvalle potkaria yms. on vaikka mitä kun viitteis tehdä vaan....

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä rakasta kutomista, mutta lapsillakin on villasukkia jo niin paljon etten niitä enää viitsi tehdä :D On niin ihanan rentouttavaa kutoa samalla kun katsoo telkkaria. Nyt teen sitten kaulaliinaa itselleni.

noita keskeneräisiä en edes ala mainita....on meinaan monta. Riittäis kun laittaa osat yhteen niin valmiita olisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

noita keskeneräisiä en edes ala mainita....on meinaan monta. Riittäis kun laittaa osat yhteen niin valmiita olisi :D

Minultakin löytyy jotain epämääräisiä nuken neuletakin osia lankakorista, se yhteenliittäminen ON tylsää.

Onhan noita keskeneräisiä.. Tytölle pari mekkoo, yks pöytäliina pitäs viimeistellä ja päätellä. Just oottelen että Garnstudion uutta mallistoa julkaisevat ja siel on pari tosi kivaa mallia, heti alotan ku julkasevat jollai kielellä mitä mä tajuan :D Mulla on aina useempia noita keskeneräisiä.. :D

Mä olen erikoistunu vähän pienempii projekteihin. Oon tehny paljon huiveja, pipoja, patakintaita ja yhden vauvan puvun (housut, takki, hattu), tosin aloitin tän harrastuksen vasta keväällä. :) Mä en suurempia hommia viitti alottaa, kun oon niin nopea kyllästymään samaan väkerrykseen. :D

Yhteistyössä