Hih, mulla on synttärit tänään, enkä itte muistanu ollenkaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies toi aamulla kahvit sänkyyn ja onnitteli. Mä sanoin, että kiva ajatus, mutta mun synttärit on vasta huomenna.
Mies kävi hakemassa kalenterin ja todisti olevansa oikeassa, mulla on tänään synttärit. :ashamed:

Anoppi soitti, mutta ei muistanut. Ihan kiva niin, mä tykkäisin, että menis ilman hötkyilyjä ohi.

No, sitte tuli kesänaapuri käymään, ihan lahjan kanssa. No, kieltämättä sekin tuntui tosi kivalta. Ja samaan aikaan velikin soitti ja onnitteli, en olis uskonu, että se muistaa.

Nyt vaan jännään, muistaako ystävä ollenkaan.
Ai niin, ei mun äitkään ole soittanut vielä. Tämähän jännäksi menee. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies toi aamulla kahvit sänkyyn ja onnitteli. Mä sanoin, että kiva ajatus, mutta mun synttärit on vasta huomenna.
Mies kävi hakemassa kalenterin ja todisti olevansa oikeassa, mulla on tänään synttärit. :ashamed:

Anoppi soitti, mutta ei muistanut. Ihan kiva niin, mä tykkäisin, että menis ilman hötkyilyjä ohi.

No, sitte tuli kesänaapuri käymään, ihan lahjan kanssa. No, kieltämättä sekin tuntui tosi kivalta. Ja samaan aikaan velikin soitti ja onnitteli, en olis uskonu, että se muistaa.

Nyt vaan jännään, muistaako ystävä ollenkaan.
Ai niin, ei mun äitkään ole soittanut vielä. Tämähän jännäksi menee. :D

Onnea :flower: Mullakin tänään synttäri, mies teki aamulla kakun ja poika osallistui kakun syöntiin syömällä ylijäänyttä täyttettä.

Yhteistyössä