P
pimpula
Vieras
eli siis mies osti mulle joskus sellasen järkyttävän kokosen tekojorman,ja nyt kun erottiin(sopuisasti siis),ja olen muuttamassa,niin en tiedä mihin roskiin keksin tuon jortikan heittää kun naapurin vanhempi täti penkoo aina (salaa) yhteisen roskiksemme......mietin jo salakuljetusstrategioita johonkin läheiseen kerrostalon pihaan,onka roskikseen heitän ruskeaan paperiin käärityn dildon....... hih,joku vielä luulee mua hulluks!
niin ja uuteen kotiini en tuota lelua vie mukanani,kun se on kimppakämppä,en halua ottaa riskiä että joku joskus törmää siihen ja sitten olen nolo ikuisesti! kun käyttöä ei lelulle tullut muuta kuin miehen kanssa pelleillessä......
juu kiitos jos joku jaksoi lukea suuurensuuren pulmani ja vielä ottaa sen huumorilla!
niin ja uuteen kotiini en tuota lelua vie mukanani,kun se on kimppakämppä,en halua ottaa riskiä että joku joskus törmää siihen ja sitten olen nolo ikuisesti! kun käyttöä ei lelulle tullut muuta kuin miehen kanssa pelleillessä......
juu kiitos jos joku jaksoi lukea suuurensuuren pulmani ja vielä ottaa sen huumorilla!