Hiippareista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Kävin kuopuksen kanssa keräämässä pupulle hieman heinää tuolta lähi pellolta.Näin jo kun mentiin et joku äijä siellä koulunpihalla seisoo ja joi jotain.Sitten se katos koulun taakse.Menin toiselta puolelta koulua ja koulun takaa pientä polkua pitkin pellolle enkä nähnyt tuota äijää missään.Sitten kun tultiin tää äijä seisookin siinä polun päässä ja tapittaa kun tullaan.Sanakaa ei sano kattelee vain enkä mäkään siinä viiti mitään alkaa höpisemään.Aika ilkeetlä tuntuu tollanen kohtaaminen kun ei yhtään tiedä mikä hörhö sekin oli. :/

Joo noi on aina vähän semmoisia juttuja varsinkin jos on yksin tai pienen lapsen kanssa liikkeellä.
Mutta tuollainen hiippari justiin lähti hiippailemaan ihan muualle kun aikansa tuijotti mua yhdessä puistikossa ja sitten äkkäsi että mulla on se hoitokoirani mukana. Semmoinen isohko laihahko ja nälkäisen näköinen husky - arvaa olinko todella tyytyväinen ja oikein käännyin sen hiipparin viitoittamalle puistotielle tahallani. Hyvin se sai lahkeisiinsa vauhtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Joo noi on aina vähän semmoisia juttuja varsinkin jos on yksin tai pienen lapsen kanssa liikkeellä.
Mutta tuollainen hiippari justiin lähti hiippailemaan ihan muualle kun aikansa tuijotti mua yhdessä puistikossa ja sitten äkkäsi että mulla on se hoitokoirani mukana. Semmoinen isohko laihahko ja nälkäisen näköinen husky - arvaa olinko todella tyytyväinen ja oikein käännyin sen hiipparin viitoittamalle puistotielle tahallani. Hyvin se sai lahkeisiinsa vauhtia.
Mullakin oli mukana meidän kissa. :D Monta kertaa tuli kyllä katottua selän taakse ettei vaan lähteny seuraan. :|

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Mullakin oli mukana meidän kissa. :D Monta kertaa tuli kyllä katottua selän taakse ettei vaan lähteny seuraan. :|

Kyllä kissatkin on pelottavia kuten esim Shrekin saapasjalkakissa... :)

Yhteistyössä