hiivaa hiivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt tuntuu siltä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt tuntuu siltä...

Vieras
te jotka ootte lievään hiivaan käyttänyt jotain hapanmaitotuotteita niin mitä ootte käyttäny piimää? maustamatonta jugurttia? kuinka paljon te ootte sitä sinne römpsään tunkenu ja miten ootte sen saanu sinne ja kui kauan annatte olla sielä???

kyllä sitä suoraan römpsään laitetaan. Ap aivan oikeassa. Piimää tai maustamatonta jukurttia. Nykyään kyllä apteekista saa emätin maitohappobakteereja. Nekin voi auttaa mutta jos se oikeeta hiivaa on, niin siihen pitää ottaa hiivalääkkeet.

itsellä ollut hiiva kierre. Tähän mennessä olen pärjännyt apteekin lääkkeillä mutta olen lukenut aiheesta paljon. Helpointa käytettäväksi kuulemmma olisi se oikein paksu, Kreikkalaisen maustamaton jogurttia (sitä jossa partainen mies kyljessä). Sitä noin desi sisälle ja ulkopuolelle. Ja side pikkuhousuihin. Sotkuistahan se on, ja siksi ei ole kiinnostanut kokeilla. Mutta näin on monessa paikassa neuvottu. Kai se piimäkin auttaisi, mutta sen on niin litkua, että vaikea toteuttaa...
Bulgaria jogurtti on toisiksi paksuinta ja Luonnonjogurtti on aika nestemäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
itsellä ollut hiiva kierre. Tähän mennessä olen pärjännyt apteekin lääkkeillä mutta olen lukenut aiheesta paljon. Helpointa käytettäväksi kuulemmma olisi se oikein paksu, Kreikkalaisen maustamaton jogurttia (sitä jossa partainen mies kyljessä). Sitä noin desi sisälle ja ulkopuolelle. Ja side pikkuhousuihin. Sotkuistahan se on, ja siksi ei ole kiinnostanut kokeilla. Mutta näin on monessa paikassa neuvottu. Kai se piimäkin auttaisi, mutta sen on niin litkua, että vaikea toteuttaa...
Bulgaria jogurtti on toisiksi paksuinta ja Luonnonjogurtti on aika nestemäistä.

:laugh: ja vielä partanen mies..:laugh: mun pitänee varmaan kömpiä jo nukkuun..

Alkuperäinen kirjoittaja KK:
Millaset värkit teillä oikeen on ?? Jollain suppilolollako te sitä kreikkalaista jogurttia sinne toosaanne virutatte? Kuinka kummassa se siellä pysyy? Kysyn vaan.

sullako on niin väljä värkki ettei mikään pysy sisällä??? :O

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/naistentaudit/1712404/taas-hiivaa/sivu2/

lukekaas tuo pitkä ketju, niin naurajat hiljenette. Toisilla tuo hiiva on läsnä joka ikisessä päivässä ja rajoittaa elämää, lopettaa seksin kokonaan ja pahimmillaan pilaa koko parisuhteen. Eikä siihen ole lääkäreillä mitään apua, jos kierre iskee pahasti, eikä canesten enää auta kuin pariksi päiväksi.

Yhteistyössä