Hiivatti, ukko ei ollu laittanu herätystä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Kello soitti sille ennen kuutta ja meille muille sen PITI soittaa varttia vaille seiska, että ehtii tytöt kouluun...

Tokaluokkalainen herätti mut kiljuen että "äitiii, miks mua ei olla herätetty?". Ponkasin salamana pysytyyn, huh, hällä ei kiirettä. Sitten huomasin ettei seiskaluokkalainenkaan ole heränny! Tytöllä oli vajaa viisi minuuttia aikaa nousta, pukea ja juosta n. 100m päähän pysäkille. Omenan nakkasin sille mukaan....

Ehti sentään linkkaan, eikä hätä olis muuten niin kauhee ollutkaan, mutta kouluun ( 27km ) kulkee vaan yksi linkka aamulla ja sieltä kulkee poiskin vaan yksi auto:/

Aika hyvä suoritus tytöltä:D itse olisin varmaan jäänny "rannalle ruikuttamaan". Ihme kyllä etten minäkään aikasemmin herännyt, en ole aikoihin taas nukkunutkaan pommiin... Syy saattaa kyllä olla liian hyvän kirjan....

Auts!! Mutta tyttös taisi mennä kuin gaselli, kun ehti bussiin :D Mulle käy kerran pari vuodessa niin, että nukun pommiin. Joko en ole muistanut laittaa herätyskelloa soimaan tai sitten olen sen unempöpperössä laittanut hiljaiseksi ja jatkanut uniani. Yleensä kuitenkin herää just tolleen viimetipassa eikä junnukaan koko 9 vuoden aikana myöhästynyt sen takia kuin kerran koulusta. Siitäkään ei hänelle mitään noottia tullut, kun opettajalle ilmoitin, että minä nukuin pommiin.

Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:
Pitäsköhän sulla laittaa oma herätys vaikka kännykkääsi? Minä en pystyisi nukkumaan koko yönä jos jonkun muun pitäisi laittaa mulle herätys. Luottamus korkealla :saint:

Pitäis varmaan juu... En vaan luota siihen omaan muistamiseen senkään vertaa kun ukkelin;)

"Nimimerkki": kadonnut suola löytyi jääkaapista, kahvi oli laihaa koska en ollu vaihtanut uutta suodatinpussia ja puruja jne. :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:
Pitäsköhän sulla laittaa oma herätys vaikka kännykkääsi? Minä en pystyisi nukkumaan koko yönä jos jonkun muun pitäisi laittaa mulle herätys. Luottamus korkealla :saint:

Pitäis varmaan juu... En vaan luota siihen omaan muistamiseen senkään vertaa kun ukkelin;)

"Nimimerkki": kadonnut suola löytyi jääkaapista, kahvi oli laihaa koska en ollu vaihtanut uutta suodatinpussia ja puruja jne. :D

:D Sun tarttee muistaa laittaa kännykkään muistutus: muista laittaa herätys :D

Yhteistyössä