Hiivatulehdus. Mikä paras itsehoitotuote?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gfhfg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gfhfg

Vieras
Hiivatulehdus monen vuoden tauon jälkeen toista kertaa. Mikä mahtaa olla paras itsehoitotuote? Kauanko niitä käytetään? Lopetetaanko heti kun oireet loppuu vai onko jokin tietty aika joka pitää vielä jatkaa?
Mies vissiin pitää kans hoitaa kun minusta tuntuu että taas kutina alkoi seksin jälkeen. Tuntuu että raajat kohti kattoa pitäs olla ja kynsiä jalkoväliä. :( Miehellä ei kutinaa tai punoitusta terskassa mutta ehkä nyt joku kierre kuitenkin.

Miten noita tulehduksia voi ehkäistä? Tekeekö joku ruoka että herkemmin tulee tulehdus?

Okei, olisiko sitten alkanut kun olen viimeisen kuukauden aika syönyt leipää (normaalisti en syö ollenkaan leipää tai mitään hiaavtuotteita)... voihan se olla että on sellaisesta lähtenyt ja nyt se on kenties mihelläkin. Pitää hakea tuo canesten.

[QUOTE="nelli";26052363]kannattaa hakea se suunkautta otettava pilleri, saa nykyään ilman reseptiä. kaikkein helpoin ja tehokas[/QUOTE]

Mulla taas hiiva ei menny ohi ollenkaa tolla suunkautta otettavalla..

[QUOTE="nelli";26052422]kahdessa päivässä on aina ollut ulkoinen kutina kokonaan poissa pillerin nielemisen jälkeen minulla. paljon nopeammin auttaa kuin canesten[/QUOTE]

Niin me ihmiset vaan ollaan erilaisia. Mulla auttaa parhaiten ja lähes heti juuri se canesten-voide.

[QUOTE="nelli";26052363]kannattaa hakea se suunkautta otettava pilleri, saa nykyään ilman reseptiä. kaikkein helpoin ja tehokas[/QUOTE]

on vaan aika kallis ilman reseptiä...ilman lähemmäs 20e ja reseptillä 3-4e

ja ei oo pakosti miehellä vaikka oisikin seksin jälkeen alkanu kutina...toki kannattaa tutkia...meillä näin kävi useamminkin ja silti ei ollut miehellä

[QUOTE="vieras";26052593]on vaan aika kallis ilman reseptiä...ilman lähemmäs 20e ja reseptillä 3-4e
[/QUOTE]

Jos ostaa reseptillä vain sen yhden kappaleen niin hinta on silloinkin sen parikymppiä, mutta jos ottaa neljän kappaleen pakkauksen niin sen saa reilulla kolmella eurolla. :D

Yhteistyössä