Hiivatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Voidaanko hiivatulehdus todeta pissatestissä vai miten se todetaan?Ensi viikolla on neuvola (olen siis raskaana) ja mietin voisiko siellä varmistaa mistä kutina johtuu..Vai kannattaisiko vaan ostaa suoraan canestenia?Mulla on kaapissa sitä canesten voidetta, mutta se ei taida poistaa tulehdusta vaan auttaa vaan kutinaan?Onkohan siitä mitään haittaa jos sitä käyttää "turhaan"?

Raskaana ollessakin saa käyttää apteekin paikallisvalmisteita hiivan hoitoon.Niin ja hiiva todetaan labrassa ihan ottamalla näyte emättimen vuodosta.Ei hiivasta nyt periaatteessa tarvi neuvolaan ees kertoa.Sen voi ihan itse hoitaa.Se on hyvin yleinen vaiva raskaudessa ja sitä voi ehkäistäkin nauttimalla maitohappobakteereita ja välttämällä liikaa sokerin käyttöä ja valkoisista jauhoista tehtyjä tuotteita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voidaanko hiivatulehdus todeta pissatestissä vai miten se todetaan?Ensi viikolla on neuvola (olen siis raskaana) ja mietin voisiko siellä varmistaa mistä kutina johtuu..Vai kannattaisiko vaan ostaa suoraan canestenia?Mulla on kaapissa sitä canesten voidetta, mutta se ei taida poistaa tulehdusta vaan auttaa vaan kutinaan?Onkohan siitä mitään haittaa jos sitä käyttää "turhaan"?

Kyllä se voide myös poistaa hiivatulehdusta, ei vain kutinaa.

Yhteistyössä