Hiivatulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liisi

Vieras
Sain hiljattain lääkäriltä suun kautta otettavan lääkkeen hiivaan joka auttoi noin vajaaksi viikoksi. Nyt taas ovat oireet pahenemaan päin. Saanko uuden kuurin pelkällä puhelulla? Vai mitä apteekin lääkettä suosittelette? Onko muita voiteita, kun Canesten? Mistähän tämä johtuu? Stressistä?

Älä ainakaan Canestenia osta, huonointa (oman kokemukseni mukaan) ja kalleinta kaikenlisäks. Esim. Gyno daktarin tai Gyno-trosyd parempi. Näistä ei tosin ole kokemusta voiteena.

kävitkö labrassa silloin kun sain lääkäriltä lääkkeet?mulla oli meinaan raskauden aikana jatkuvasti hiiva ja labra testeillä huomasivat että olikin toinen emätintulehdus siinä oli samat oireet kuin hiivassa ja sain reseptillä emätinpuikot.

Toisille sopii Canesen ja toisille joku muu.. Mulle tuli tuosta Gyno trosydista kamala allerginen reaktio. Turposi alapää niin kamalasti että... En ole ollut niin kipeä edes yhdenkään synnytyksen jälkeen.
Olen saanut kahdesti suun kautta otettavan lääkkeen, eka kerralla kolme lääkettä aina viikon välein ja toisella kerralla kaksi.