Hiivatulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Omena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Omena"

Vieras
Auttakaa ihmiset mua, olen raskaana 30 viikolla ja tosi ärhäkkä hiivatulehdus päällä. Miten mä äkkiä helpottaisin oloa, koko ajan yhtä pyörimistä. Viikon verran ollut oireita ja perjantaina laitoin sen canesten compin mikä on aina ennen auttanut. Nyt tuntuu että mikään ei tehoa. Kohta räjähdän, mitä tekisitte?

Itellä ol viikot alle 30 kun sain antibiootit samaan vaivaan. Ei enää canesten auttanut. Neuvolalääkäri määräsi paikallisen Flagyl Comp emätinpuikon ja johan helpotti. Siinä kaverina käytin jälkeen vielä C-vitamiini emätinpuikkoja viikon verran. Lähti hiivat kuin telkkä pöntöstä.

Lääkäri korosti, että Flagyl Compin ohjeissa lääkettä ei suositella raskaanaoleville, mutta paikallisuutensa vuoksi ja vaivan ollessa vaarallisempi lapselle lääkäri voi sitä määrätä turvallisin mielin.

Eli neuvolalääkärille vaan aikaa ja keskustelemaan. Varmasti saat avun.

Nyt olen viikolla 40 ja terve vauva on tulossa. Viihtyy vaan liiankin hyvin masussa. :) Odottelu jatkuu.

Mä sain edellisenä iltana ennen käynnistystä hiivalääkkeen. Lääkäri meinasi, että ehtii auttaa ja jos ei hoida, repeytyy helpommin. Taisi auttaa :) se oli suun kautta otettava tabletti.

Yhteistyössä