Hiljaa se lipsuu pois käsistä ja putoaa lattialle..otteita päiväkirjasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
Hiljaa se lipsuu käsistä pois ja putoaa lattialle.
Sirpaleita, lattia taas täynnä sirpaleita varpaita myöten.
Mä en jaksa tätä tärinää kun kädet ei pidä, ei pidä edes lasia.

Se jatkuva viiltäminen päässä, se jatkuva puristus, pyörrytys ja särky saa itkemään.
Mä en jaksa tätä 24/7 ...jaksa joka kerta kulkea pilleripurkki kourassa pitkin kotia toivoen et joskus ambulanssi tulis ja pysähtyis tässä.
"Tulkaa ja viekää mut hoitoon".
Kuin monta kertaa illalla mä itken..itken kun tuskissa ja kivuissa on tullut taas hoidettua pojalle ja oltua huono äiti. MÄ EN JAKSA.. :'(
Kun mitään ei voi ennakoida ja mikään ei auta.
Se särky ja viilto kun tulee niin se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Kuin joku viiltäisi sadalla puukolla hermoratoja.
Kädet tärisee kuin vanhalla mummolla, puhe sammaltaa ja tasapaino pettää kuin humalaisella. Vaikka olen nuori ..nuori äiti pienellä ja vaimo jollekkin.

Tänään taas heräsin siihen...taas itkien että taas tulee tämmöinen päivä.
Mies ottaa syliin ja halaa: kulta rakas, joko mennään? joko mennään sairaalaan.
Ei rakas, ei ne ota. Ei mulla oo pääkainalossa( ne tulee vain hetkittäin).

Pelko persiissä jokaiseen päivään ja vahvaa leikkien. Leikkien että kaikki on hyvin. Nehän on vaan mielikuvitusta, kyllä ne menee ohi.
Eihän mulla oo mikään mä oon vaan mä ja kuvittelen kaikki.
"tietty toi on ottanut jotain aineita/viinaa"..
tietäisittekin ton apteekin tuolla nurkassa..

Ehkä se helpotus tulee jonain päivänä tai sitten ei..
Kiitos kuitenkin rakkaimmilleni jotka ovat minua jaksaneet tänäkin päivänä kaikkine kiukkukohtauksineen.

:ashamed: :ashamed: sori tunteen purkaus..pakko..ahistaa vaan tää jatkuva sairastelu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
sinustako kertoi ??

mene ihmeessä lääkäriin...
ei tuo ole normaalia..

:hug: :hug:

:ashamed: kertoo :ashamed:
Ollaan oltu ja odotellaan.
Kun oon siinä rajamailla ja ei auta kuin odotella.
(tk:sta vastuu siirtynyt yliopistolliseen ja sinne ei pääse vielä ).

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
sinustako kertoi ??

ei tuo ole normaalia..

kyllä tuohon on saatava apua...
meet vaan sinne yliopistolliseen...pakkohan niillä on hoitaa...onhan ???

Oi ei :'(
Älä anna niitten ääliöden lannistaa. Sulla on oikeus päästä tutkimuksiin. Ihan totta. Sää mee lääkäriin ja uhkaa potilasasiamiehellä, jos et pääse kunnon tutkimuksiin!!!
Älä kuuntele kipuja. Sä ET ole hullu, sä ET kuvittele kipujasi!!!!

:hug: :hug: :hug: :hug:

sinustako kertoi ??

ei tuo ole normaalia..

kyllä tuohon on saatava apua...
meet vaan sinne yliopistolliseen...pakkohan niillä on hoitaa...onhan ???

kun eivät hoida ellei ole kohtaus päällä(päivystykseen eivät ota)...kyllä ne sitten viimeistään kun on hoitotakuu aika täynnä(lokakuun 24 on viimeistään oltava mag. kuvauksissa).
Sitä ennen ei voi muuta kuin pilleriä ottaa ...

eniweis..oli vaan pakko purkaa johonkin tunteita..

:hug: äitini vaivaakaan ei otettu vakavasti,palloteltiin lääkäriltä toiselle..sitten eräs fiksu lääkäri tajusi,mistä oli kyse ja äitini joutui kiireelliseen leikkaukseen..hänellä oli henkitorvensyöpä ja henkitorvi lyijykynän paksuuden verran auki siinä vaiheessa..ja toiset lääkärit vaan anto astmalääkkeitä,kun ei henki kulje..ja joku antoi ymmärtää,että äitini kuvittelee hengitysvaikeudet..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:hug: äitini vaivaakaan ei otettu vakavasti,palloteltiin lääkäriltä toiselle..sitten eräs fiksu lääkäri tajusi,mistä oli kyse ja äitini joutui kiireelliseen leikkaukseen..hänellä oli henkitorvensyöpä ja henkitorvi lyijykynän paksuuden verran auki siinä vaiheessa..ja toiset lääkärit vaan anto astmalääkkeitä,kun ei henki kulje..ja joku antoi ymmärtää,että äitini kuvittelee hengitysvaikeudet..

kiitos :hug: Kyllä tää lääkäri otti tosissaan(tk:n oma lekuri)..anto lähetteen..
toivotteli kovin pahoillaan jaksamista kun hän ei voi tehdä enempää.
Minkäs sille mahtaa että kaikkialla on ruuhkaa.

Yksinäisyys ja hiljasuus vaan pahentaa et rupee liikaa funtsii asioita. Mut joskus ne on vaan päästettävä ilmoille.

Eniten mä pelkään... *supattaa* :ashamed: et mul on avh ..niin mielelläni ottaisin normaalin migreenin..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

kiitos :hug: Kyllä tää lääkäri otti tosissaan(tk:n oma lekuri)..anto lähetteen..
toivotteli kovin pahoillaan jaksamista kun hän ei voi tehdä enempää.
Minkäs sille mahtaa että kaikkialla on ruuhkaa.

Yksinäisyys ja hiljasuus vaan pahentaa et rupee liikaa funtsii asioita. Mut joskus ne on vaan päästettävä ilmoille.

Eniten mä pelkään... *supattaa* :ashamed: et mul on avh ..niin mielelläni ottaisin normaalin migreenin..
mulle voit laittaa yv:tä,jos siltä tuntuu..mulla alkaa työt huomenna,mutta iltasin yritän ehtiä koneelle.. =)

Jos osaisin sanoa ne oikeat sanat
jotka lohduttavat niin tänne ne
kirjoittaisin mutta kun en osaa,
toivon vaan sinulle rohkeutta ja
jaksamista.

Shadii :hug:

Koita kestää neurolle saakka ja muista et jos tulee vakaa niin päivystyksen on PAKKO ottaa sisään! Koska se voi olla jotain vakavaa. Ei niillä ole oikeutta olla ottamatta jos oireet on tollasia, sinne ei tarvii mennä pää kainalossa tai ei ainakaan pitäisi tarvita :headwall: Mutta toivotaan et neurolla osaavat tehä jotain kunnollista tolle kun vaan pääset sinne iA!!!! :hug: Sinua koetellaan nyt kovasti, mutta älä ainakaan tunne syyllisyyttä, se ei auta ollenkaan. ei aina voi jaksaa ja olla vahva :hug:

:hug: Kiitoksia kaikille :hug:
Lohduttaa kun saa purkaa jollekkin :) vaikkakin sitten "kasvottomille" palstalaisille.

Kotona on onneksi pieni hoitaja(6v) kyselee jos laitan liian pitkäksi aikaa silmät kiinni että pitääkö soittaa äiti, onko kaikki hyvin :)
Vaikka ei mies sitä näytä niin kyllä sekin miettii ja murehtii kun ei voi muuta tehdä kuin olla valmiudessa.

mutta ehkä jonain kauniina päivänä aurinko hymyilee meillekkin =)

:'( Surullista luettavaa..Itsellänikin meni kauan,ennenkuin joku lääkäri otti todesta oireeni ja sain kunnon testit.Ilmeni kilpirauhassairaus (krooninen) Aiheutti/auheuttaa vieläkin,käsien voimattomuutta,vapinaa,jokapäiväisiä päänsärkyjä,lihaslukkoja,huimausta,kuvottavaa oloa,hiusten lähtöä ja suolisto-oireita.Mutta nyt mäkin tässä vaan odotan,koska saisin lääkityksen,kun lääkitys on näköjään niin vaikea saada :|

Mutta voimia sulle kovasti,että jaksat eteenpäin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
:'( Surullista luettavaa..Itsellänikin meni kauan,ennenkuin joku lääkäri otti todesta oireeni ja sain kunnon testit.Ilmeni kilpirauhassairaus (krooninen) Aiheutti/auheuttaa vieläkin,käsien voimattomuutta,vapinaa,jokapäiväisiä päänsärkyjä,lihaslukkoja,huimausta,kuvottavaa oloa,hiusten lähtöä ja suolisto-oireita.Mutta nyt mäkin tässä vaan odotan,koska saisin lääkityksen,kun lääkitys on näköjään niin vaikea saada :|

Kiitos. :hug: toivotaan että sullakin tulee kondikseen..
pieni mörkö mulla on päässä että mulla on se mikä äidillä ja isoäidillä oli. Ja taisi mummon äidilläkin olla. Avh ...ja vielä kun isävainaallakin oli sen sorttisia ongelmia.
:ashamed:
turhaahan tommoset pelot on ..tai no turhaa ja turhaa mutta se epävarmuus ja kun miettii niitä asioita ja sitten ei uni tule silmään.
Toivoo vain et se ois jonkun sortin hypersuper migreeni ...

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:

Kiitos. :hug: toivotaan että sullakin tulee kondikseen..
pieni mörkö mulla on päässä että mulla on se mikä äidillä ja isoäidillä oli. Ja taisi mummon äidilläkin olla. Avh ...ja vielä kun isävainaallakin oli sen sorttisia ongelmia.
:ashamed:
turhaahan tommoset pelot on ..tai no turhaa ja turhaa mutta se epävarmuus ja kun miettii niitä asioita ja sitten ei uni tule silmään.
Toivoo vain et se ois jonkun sortin hypersuper migreeni ...

No mutta toivotaan ettei kuitenkaan olisi sitä,migreenillähän on monta erilaista tapaa edetä.
Itse kärsin aika ajoittain myös migreenistä,mutta en voi kuvitella millaista sulla on. :hug:
Helppoa aina sanoa,että katse kirkkaasti huomiseen,sen pahan olon keskeltä,jossain vaiheessa kaikki vielä kääntyy paremmaksi. :heart:

Itse kärsin hortonin syndroomasta ja oireet ovat kamalia kun se iskee,pikkasen samaa löysin sun tekstistä,tosin käsien tärinää ei ole ainakaan mulla ilmennyt.

Jokatapauksessa VOIMIA :hug:

Yhteistyössä