M
missR
Vieras
Mitä tarkoittaa himmeä viiva raskaustestissä??? Ensin luulin näkeväni harhoja, en kuvitellutkaan (enkä kuvittele vieläkään) olevani raskaana. Mutta kylläse himmeä viiva siinä testissä näkyi aivan selvästi, tarkemmin kun testiä tiirailin. Mun kuukautiset on synnytyksen jälkeen olleet epäsäännölliset (poika on nyt 11 kk), ja oli jo ennen sitäkin, kun mulla on pco-hormonihäiriö. En siis tiedä ovulaatioajankohdasta tms yhtään, mutta viimeiseen noin kahteen viikkoon ei olla oltu yhdynnässä edes. Edellinen kk-kierto oli 21 vrk, ja nyt luulin että kierto olis samanpituinen, menkkatuntemuksia oli tuolloin vatsassa kp 21 parin päivän ajan, mutta menkat ei alkaneetkaan. Valkovuoto on lisääntynyt jonkin verran, ja iltaisin ja öisin palelen enemmän kuin normaalisti, mutta mitään rintojen kipeytymistä tms. selviä oireita ei ole ollut, kuten mulla oli kun poikaani odotin. Onkohan tämä nyt sitten jokin tuulimunaraskaus vai mikä, kun oireita ei ole?? Ja eikös tuon raskaustestin viivan pitäisi olla jo ihan selvästi havaittava tässä vaiheessa, jos alavatsan nipistelyjä ja vihlontaa oli kp 21, kun nyt on jo kp 33??
Tiedän ettei kukaan täällä ole lääkäri, mutta kaipailisin muiden kokemuksia ja ""tuntemuksia"" tästä asiasta, kiitos!
Tiedän ettei kukaan täällä ole lääkäri, mutta kaipailisin muiden kokemuksia ja ""tuntemuksia"" tästä asiasta, kiitos!