Y
yksinäinenvaimo
Vieras
Olen huomannut, että himoitsen muita miehiä enemmän kuin omaani. Oma puoliso on alkanut tuntumaan enemmän kaverilta. Harrastamme seksiä noin 1-3 x kk, joka on mielestäni vähän. Useimmiten seksi on melko tyydyttävää. Mies haluaisi varmasti useammin, ja minäkin, mutta mitä tehdä kun en tahdo syttyä?! Haaveilen muista miehistä, ja joskus naisistakin. Viikonloppuna tapasin miehen, joka oli viedä jalat altani, mutta pystyin hillitsemään itseni. Muistelen vieläkin hänen kosketustaan ja katsettaan. Oma mies ei koskaan kosketa eikä katso samalla tavalla. Hän on silti hellä ja rakastava ja sanoo rakastavansa minua. Tunnen itseni typeräksi. Meillä on pienet lapset ja iso asuntolaina. En tahdo erota. Rakastan miestäni, mutta se jokin kipinä on aina puuttunut. Tuntuu väärältä. Pelkään myös, että joku kerta itsehillintäni pettääkin ja loukkaan miestäni.
Mitä tehdä?! En tahdo uskoa, että se kipinä jostain meidän välillemme syttyisi, koska sitä ei ole koskaan ollutkaan, mutta ehkä voisin yrittää itse tehdä asian eteen jotain?
En voi puhua tästä kenenkään kanssa, mutta kaipaan jotain neuvoa tai tukea joltain.
Mitä tehdä?! En tahdo uskoa, että se kipinä jostain meidän välillemme syttyisi, koska sitä ei ole koskaan ollutkaan, mutta ehkä voisin yrittää itse tehdä asian eteen jotain?
En voi puhua tästä kenenkään kanssa, mutta kaipaan jotain neuvoa tai tukea joltain.