Hinnoitteluapua kirpparille kiitos :) Laitan perään hinnan mitä ajattelin pyytää, sanokaa onko ok vai onko las/ylöspäin korjattavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirppikselle viemässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirppikselle viemässä

Vieras
Luistimia tyttöjen kunto kohtalainen 3e/pari
Poikien luistimia kunto hyvä 5e/pari
Viking Goretex Vaaleanpunaiset koko 22 kunto hyvä 6e
Poikien chiboogi kumipintainen fleesevuorelliinen takki 4e (hyväkuntoinen)
Marimekko Huurre paita 100cm (Laput kiinni kun jäänyt pitämättä) 10e

Poikien ja tyttöjen sekalaista sisävaatetta 0,50-2e kpl hyväkuntoisia

Hm äitiysfarkkuja hyväkuntoisia 5e/kpl

Miltä hintataso vaikuttaa?

jos ne tytön viikkarin gtx on tosi hyvä kuntoiset niin voit pyytää vaikka 15?, Marimekon paidasta samaten, kun laputkin on kiinni. Muuten hinnat ok. Onko kirppari itsepalvelu vai oletko itse myymässä, silloinhan on aina pelivaraa hinnoittelussa, voi tinkailla vielä paikan päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja kirppari:
Tyttöjen luistinten kunto on kohtalainen, eli onko kuluneet vai varret jo lörpöt? Koska jos varret lörpöt laita suosiolla pois. Muuten hinnat kuullostaa hyviltä :)

Kuluneet ovat, toiset lyhytvartiset tyttöjen ja toiset pitkävartisemmat. :) Varret hyvässä kunnossa siis eivät löpsähtäneet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ne tytön viikkarin gtx on tosi hyvä kuntoiset niin voit pyytää vaikka 15?, Marimekon paidasta samaten, kun laputkin on kiinni. Muuten hinnat ok. Onko kirppari itsepalvelu vai oletko itse myymässä, silloinhan on aina pelivaraa hinnoittelussa, voi tinkailla vielä paikan päällä.

Kirppis on itsepalvelukirppis :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kirppis on itsepalvelukirppis :)

mutta pyydä enempi niistä kengistä (jos ei kulumia tms) ja puserosta, itse laitoin Eccon gtx talvijalkineille aina 25? ja menivät heti, viikkarin vk gtx menneet aina 15?, tosin myyntipaikka Tre, mutta kuitenkin.

Myyt edullisesti, mutta saat varmasti kaupaksi! Monet pyytävät enemmän, esim. lasten kuluneet kaunoluistimet 8 eur, mutta ei välttämättä mene kaupaksi. Hyväkuntoisista luistimista tuon 8 euroa voisi kyllä pyytääkin.

Yhteistyössä