Hinnoitteluapua kirppikselle

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Olen menossa kirppikselle myymään ja mietin hintoja, kappas. Mitä pyytäisitte/maksaisitte seuraavista hyväkuntoisista tuotteista:

- Name Itin kaksiosainen vk-puku
- P.oPin farkut, sammarit, bodyt ja lyhythihainen tunika, hameet
- Name Itin neulemekko, perusbodyt
- Reimatecin vk-takki
- nuppipalapelit ja pehmokirjat
- kestovaippojen imut: itsetehdyt froteiset ja ostetut BabyIdean hamput ja bambut
- SuperFitin paljonkäytetyt kävelykengät
- käyttämättömät "eiminkäänmerkkiset" kesäsandaalit
- Rukan kurahousut
- sisäpöksyt ja puserot
- kumpparit

Ja vaatteet ovat siis kokoa 74-86cm.

bodyt 50 snt, kengät 2,5-3,5' takit 4-5, ulkopuku 4-7, tällaisia hintoja olen saanut. huonoja ei kannata viedä ollenkaan.
palapelit 1-2, pehmokirjat 1-2...äsh, en mä tiedä, vaihtelee niin paljon, mitä milloinkin maksetaan

Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Olen menossa kirppikselle myymään ja mietin hintoja, kappas. Mitä pyytäisitte/maksaisitte seuraavista hyväkuntoisista tuotteista:

- Name Itin kaksiosainen vk-puku
- P.oPin farkut, sammarit, bodyt ja lyhythihainen tunika
- Name Itin neulemekko
- Reimatecin vk-takki
- nuppipalapelit ja pehmokirjat
- kestovaippojen imut: itsetehdyt froteiset ja ostetut BabyIdean hamput ja bambut
- SuperFitin kävelykengät
- käyttämättömät "eiminkäänmerkkiset" kesäsandaalit
- Rukan kurahousut

Ja vaatteet ovat siis kokoa 74-86cm.

Tuo on aina niin suhteellinen käsite tuo hyväkuntoisuus!! Se kun tarkoittaa eri ihmisille ihan eri juttuja.Pari kertaa huutonetin "uudenveroisiin "vaatteisiin pettyneenä en uskalla sieltä enää mitään ostaa.Mutta hyväkuntoisesta ,ehjästä,kulumattomasta välikausipuvusta maksaisin kympin,takista vitosen,farkuista ja sammareista 2-3 euroa,bodeista 0.5-1 euroa.noista palapeistä ja pehmokirjoista 0.5 euroa per kipale,kestovaipoista ei ole kokemusta,kenkiä en osta koskaan käytettyinä ja kurahousuista euron verran ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Tuo on aina niin suhteellinen käsite tuo hyväkuntoisuus!! Se kun tarkoittaa eri ihmisille ihan eri juttuja.Pari kertaa huutonetin "uudenveroisiin "vaatteisiin pettyneenä en uskalla sieltä enää mitään ostaa.Mutta hyväkuntoisesta ,ehjästä,kulumattomasta välikausipuvusta maksaisin kympin,takista vitosen,farkuista ja sammareista 2-3 euroa,bodeista 0.5-1 euroa.noista palapeistä ja pehmokirjoista 0.5 euroa per kipale,kestovaipoista ei ole kokemusta,kenkiä en osta koskaan käytettyinä ja kurahousuista euron verran ehkä.

No noista varmaan osa olisi jopa "uudenveroisia", ei siis mitään nyppää tai haalistumaa.

Yhteistyössä