Hinnoitteluapua kirppikselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Mitäköhän laittaisin hinnaksi kirppikselle Lennen 68cm toppapuvulle? Punainen, tosi lämmin, hupussa söpöt pupunkorvat, lahkeet ja hihansuut voi kääntää käsien/jalkojen suojaksi. Käytetty pari kertaa vaunuissa nukkuvalla vauvalla, pesty kerran.Kun en edes muista, mitä maksoi uutena..

Kirppari on kirppari EI kauppa jossa on uusia vaatteita.
En ikinä kehtais laittaa kalliilla kirpparille mitään myyntiin.
Just myin 5kk vanhan vauvan lelun (sellaisen missä maataan ja lelut pyörii päällä) uutena maksaa vielkin 69,90e ja kirpparilla myin 6eurolla.

Toinen on 110e takki jok roikkuu vielki tuolla kaapissa ja kirpparille vien 5eurolla myyntiin, ei sovi mulle enkä turhaan pölyytä kaapissa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mieluummin sitte säästän sen itellä, kun on niin ihana..en viittis ilmaiseksikaan laittaa, kun pöytävuokrakin on törkeät 35?

Mutta onhan sulla nyt varmaan muutakin vietävää sinne kuin yksi haalari?

:laugh: :laugh:
joo vauvan vaatteita, bodyja yms. Niille meinasin laittaa 50snt-1 ? hintaa. Onko ne sitten liian kalliita?

Totta että nuo pöytävuokrat on suolaisia, mutta se ei ole asiakkaan vika. Ottaa kuupaan aina kun joku yrittää kynyttää korkeilla hinnoilla vuokraa takaisin. Odota mieluummin että saat tarpeeksi tavaraa kasaan eikä tarvitse murehtia tuota vuokra-asiaa, tai vaihtoehtona jaa pöytä kaverin kanssa.
edit: kerkesit viestittää tuohon väliin jo! Bodyt eivät ole liian kalliita =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mieluummin sitte säästän sen itellä, kun on niin ihana..en viittis ilmaiseksikaan laittaa, kun pöytävuokrakin on törkeät 35?

Mutta onhan sulla nyt varmaan muutakin vietävää sinne kuin yksi haalari?

:laugh: :laugh:
joo vauvan vaatteita, bodyja yms. Niille meinasin laittaa 50snt-1 ? hintaa. Onko ne sitten liian kalliita?

Riippuu vaatteen kunnosta, mutta sanoisin, että ok. Itse aikoinaan hinnoittelin lasten vaatteet alkaen 0,20?, kalleimmat taisi olla 3-4?:n luokkaa. Mulla oli pääasia, että pääsin eroon ja tyhjensinkin loppupöydän UFF:n laatikkoon, kotiin en niitä enää tuonut...

Yhteistyössä