Hinta arviota kyselen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
En oo myymässä yhdistelmiä pois tai ainakaan vielä. Jos kakkonen tärppää niin ehkä sitten.

Eli meillä Brio kombit 2005 alkuvuodesta ostetut. Otettu käyttöön lokakuussa 2005 (vauva syntyi syyskuun lopulla). Kuitti on tallessa ja takuuta jäljellä 2007 alkuvuoteen.

Kova koppa
Ilmakennopyörät
Säilytetty sisällä
Olleet vähän käytössä
Matkoilla ei ollenkaan mukana, kasattu siis vain muutaman kerran
Väri musta/viininpunainen
Koppa ollut käytössä 5kk ja aina ollut makuupussi kopassa (talvella käytössä)
Rattaiden omat valjaat
Sadesuoja, kerran käytetty
Teleskooppi aisa ja työntösuunnan vaihto
Ostohinta 699e

Paljonkos näistä vois saada jos myis vaihdossa jossain liikkeessä kaksosten rattaisiin? Vai kannattaako aina myyjä ensin vaunut pois itse?

Eikös ne olekin ihan hyvät ja laadukkaat vaunut, ja tukevat työntää?

Hankala sanoa. Mä sanoisin että 500 euroa niistä pitäisi saada. Tietty kannattais ennemmin laittaa 499 että vaikuttaa halvemmalta. :D
En osaa kyllä yhtään arvioida koska ei ole kokemusta mutta jos ne on hyvät niin kyllä itse varmaan voisin kuvitella maksavani sen verran.

Juu on hyvät ja vakaat työntää. Vaunut ja kankaat kuin uudet. Oon tarkka, et pysyy siistinä.

Mietin vaan valmiiksi näitä hintajuttuja. Jos kakkonen tärppää piankin niin sitten on kyllä kaksostenrattaat tarpeen. Esikko nyt vain 8kk et tarvii vielä vaunujaan.
Meillä on nuo scooterit matkoilla ja kesällä käytössä.

Mä kyselin kans vaunuja vaihtoon liikkeeseen. Aikoivat hyvittää 100euroa, myin ne sit yksityisesti ja sain niistä 250! Riippuu tietty liikkeestä mut tässä ei ainakaa hyvitetty mitään. En muuten ostanut sit tupliakaan tästä liikkeestä :laugh:
En osaa sanoa tuosta hinnasta, kyllähän niistä hyvin pitäisi saada ku on niin uudet ja takuutakin jälellä. Moni on vaan nihkee maksaa käytetystä kovin paljoa...

No mä itse henk koht en lähtis hirveitä maksamaan käytetyistä vaunuista. jos pikkasen kalliimmalla saa kerran ihan uudet ja täydet takuut. joku 500e kuulostaa tosi suolaselta hinnalta käytetyille. mun mielestä vaunuissakin on just se että arvo tippuu tosi nopsaa. ei voi kuvitellakkaan saavansa omiaan pois. Mut ainahan voi pyytää mitä vaan, ja voihan olla että joku vielä maksaakin!!!!

Jospa et myisi. Varsinkin jos toinen lapsi on suunnitelmissa. Vaunujen arvo tippuu niin nopeasti, kaksostenvaunut asia erikseen. Me päädyimme pitämään esikoiselle hankitut kuomurattaat pehmeällä kantokassilla ja hankimme kaksostenvaunut, joihin kantokassi käy. Näin yksöstenvaunut käyvät sekä yksin vauvan liikuttamiseen, että taaperon kanssa. Mietimme ensin kevyiden rattaiden hankkimista yksöskäyttöön, mutta niitä on vaikeampi käyttää (varsinkin talvella) pienen vauvan kanssa.

Vinkki: käytä Emmaljungat "loppuun" ja myy kaksostenvaunut sitten kun pärjäätte esimerkiksi seisomalaudalla. Kaksostenvaunujen käyttöaika on lyhyempi, ja mitä on tullut seurailtua myyntipalstoja, säilyy tuplien jälleenmyyntiarvo huomattavasti paremmin!

Henkilökohtaisesti en ostaisi ko. rattaita sulta tai keneltäkään muultakaan missään nimessä yli 400?. Ja mieluusti en maksais niistä 300? enempää. Sinuna säilyttäisin rattaat sille haaveissa olevalle kakkoselle ja kenties sitten seisomalaudan tälle esikoiselle näihin nykyisiin rattaisiin niin saat yksin liikuttua koko köörin kanssa. Jos lähdet lenkkeilemään niin suosittelisin käyttämään kumpiakin jo olemassa olevia rattaita ja lenkille sitten miehen kans. Saa koko perhe yhteistä aikaakin samalla. ;)

Yhteistyössä