hintnoittelu apua toppapuvun kanssa, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Ajattelin yrittää myydä pienet toppavaatteet pois.

Löytyisi poikien motion wear merkkinen 2-osainen toppapuku sekä toppahaalari. Kummatkin tosi siistissä kunnossa.

Mitä näistä voisi pyytää? Jesper juniorista ostin ne muistaakseni vuosi sitten, mutta yhtään en muista mitä niistä maksoin.

Kiitokset jo etukäteen.

eiköhän "kaikki" tiedä että motion weara saa JJn loppualesta 70% alella, jolloin puvun hinnaks jää reilu kymppi, tai ainakin alle 20 euroa. ite aattelin viikonloppuna myydä kirppiksellä vaikka vitosella kunhan joku ostaa...

Saahan sitä Motionia Jesperistä alennuksesta edullisesti, jos sattuu oleen Jesperi lähettyvillä. Näin ei vaan kaikilla oo. Meitilläkin on lähin 120 km päässä. Eli ei kannete yleistää "kaikki tietää..."

kiitokset vastanneille. Meilläkin on lähin jesper juniori 100km päässä, joten ihan aina ei siellä käydä. Itse olen puvun kyllä normi hintaisena ostanut, joten alennuksista en pahemmin tiedä.

siis noi motionithan myydään aina uutenakin tyyliin 19.90, että en mä niistä kyllä paljon yli vitosta maksaisi käytettyinä. siihen päälle vielä postikulut, niin sekin olis jo liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkarahka:
Niin siis mitä ne nyt maksaa uutena? Kun toinen sanoo toista ja toinen toista ;)

Niin sitäpä en nyt tiedä. itselläni ei ole yhtään muisti kuvaa mitä nuo mahtoi maksaa, kun molemmat sapaan aikaan ostin. Kyllä mä yli kaksikymppiä ainakin maksoin. No täytyy kokella mitä tuo minun hinnasta meinaa ja sit alentaa.

Kun mä yritä tulla mitäs nytille, niin tulee vaan valkonen sivu, oonko ainoa? :( Ku klikkaa palstan pääsivulla mitäs nyttiin viimeeksi kirjoitettua viestiä, niin pääsen kyseiseen ketjuun, mutta en itse mitäs nytin otsikkosivulle. :|

Yhteistyössä