hirmu mukavaa viettää yhteistä aikaa vielä ku voi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just niin

Vieras
Laskettu aika oli ja meni jo. Vauvaa ei vielä vaan näy. Nyt ois viimeset hetket kun voi viettää kahdenkeskistä aikaa miehen kans sillon kun haluaa. Mutta ei v*ttu kun tuo ei tajua. Sen mielestä on tärkeetä että se saa pelata jotain hemmetin tietokonepeliä sen kaverinsa kaa koko sen ajan minkä se on kotona. Nyt kun se on tänään pelannut jo monta tuntia, kysyin, eikö se vois tulla pois koneelta. No nyt se tuli. Ja lähti. Sanoi vaan että "no niin nyt mä lähen kauppaan ja sen jälkeen kaverille, et ei tarvi valittaa mun pelaamisesta ku en nyt enää pelaa".

Ja kuulemma munkaa ei kiinnosta tehdä mitään kun olen niin hermot kireellä koko ajan. No eiköhän nyt saakeli hermot kiristy kun koko ajan joku ton kaveri on täällä sen kans möykkäämässä ja pelaamassa!

Miks helkkarissa tosta miehestä on tullu tommonen lapsellinen ja peliriippuvainen! Mä en enää jaksa tota. Koko ajan kuunnella jonku sotapelin paukuttelua ja sen kiroilua ku ei peli suju niinku pitäs. Väittää se lopettavansa sit kun lapsi syntyy mutta enpä tiiä. Nyt kuulemma se haluaa vielä pelata kun kerkee. Kysyin sit että eikö se sit halua olla munkaa kahdestaan kun vielä kerkee. Sanoin että ei kohta enää saada olla kahdestaan. Niin tämä vastas: "niin, mitä sitte? Sit me ollaan kolmestaan".

Voi v........
no joo. oli vaan pakko saada purkaa jollekki. Tällä hetkellä ottaa niiin kaikki päähän ja tuntuu etten halua koko miestä edes synnytykseen mukaan, jääkööt kotiin pelaamaan.

en ole. en todellakaan tienny aikasemmin että joku tietokonepeli menee mun edelle! Nyt ihan ehkä parin kuukauden sisällä siitä on tullut tommonen. on aikasemminki toki tykännyt peleistä mutta ei oo noin hirvee pelaamaan ollu!

Joo mieshän on siis täys paska,jätä se!

Voi helvetti teitä joitain,oikeesti.
Ehkä miestä vähän kauhistuttaa tulevan vanhemmuus,arki,ym,. kaikki?
Tiedän et on inhottava tilanne,olen itsekin joutunut tuollaista kohtelua kestämään.Saatiin sit selvitettyy asiat kuitenkin,onneksi.

Toihan on vain elämää.Ei voi aina olla yhtä ylämäkee,välillä joutuu tekemään jotain suhteen eteen.Toivottavasti saatte asiat sujumaan.

oman mieheni sanoja lainaten: "ennen ekan lapsen syntymää oli hukassa oleva olo, mutta kun sen sällin sai syliin ekan kerran ni silloin miestä vietiin" :-) eli ehkäpä miestäsi jännittää tuleva elämän muutos... voimia

Yhteistyössä