Hirmunen vaateonkelma :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Joo siis mä oon tänään lähös ulkoileen :D Just tossa viime viikolla ostin törkeen siistin mustan vekkihameen, Lindexin lastenvaatealesta :laugh:

Ja se onkelma on siinä et ku se on aika minari.. Että viitinkö mä laittaa sitä.. ku se on kyl ihana! Mut en sit tiiä et onks se liian tyrkky.. blaah.. Ei voi olla näin vaikeeta :D

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Laita vaan :D jotkut kivat sukkikset alle vain.

Mul ei oo sukkiksii mutta ois sellaset mustat polvisukat jossa on niinku reikärivejä saumoina tai jotenki sillee, hanka selittää.. :D

Mut ne kyl taitais olla jo liikaa, taitais mennä jo jonku fantasiaosastolle :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita vähän peittävämpi yläosa, niin ei tuu niin tyrkky vaikutelma. Jos paljastellaan, niin sitten paljastellaan JOKO reittä TAI dekolteeta ja olkia.

No mulla on yläosaksi t-paita, ei siis mikään puuvillateltta :D vaan sellasta hieman kiiltävää kangasta ja muotoon ommeltu. Sen kans ei ois kyl liian paljastava yhdistelmä mutta jotenki tän hameen pituus vaan ahistaa.. :D Ku en oo tottunu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
:p :p :p :p
Voit laittaa... Oikeesti nuilla säärillä ja muutenkin nuilla muodoilla niin mitä sie ees mietit...

Kiitos :D Mä en vissiin itteeni näe ihan samalla tavalla ku muut.. :snotty:

Harkitaan vielä, ehkä mä repäsen ja laitan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kiitos :Den vissiin itteeni näe ihan samalla tavalla ku muut.. :snotty:

Miulla sama juttu, mutta mulla se on paha juttu.. Kun siis muut kyllä näkee miut lihavana mutta ite en :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kiitos :Den vissiin itteeni näe ihan samalla tavalla ku muut.. :snotty:

Miulla sama juttu, mutta mulla se on paha juttu.. Kun siis muut kyllä näkee miut lihavana mutta ite en :laugh:

No ethän sä mikää lihava ole!! :o Höps höps ;)

Siis sulla on ihan MIELETTÖMÄN upeat sääret!!!

Mutta kyllä toi hame on silti liian lyhyt. Se ei näytä päälläsi hyvältä koska hame todellakin näyttää liian pieneltä.

Yhteistyössä