Pienet päivänousut :D *todellakinturha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Blaah.. On niin tylsää et tukka tippuu.. Onneks mä saan sellasta harvinaista herkkuu ku omaa aikaa :o Saanpahan kerranki olla ihan rauhas.. Melkee ainaki.

Keksisköhän tota illalle jotai.. :D

No sehän on kiva! Vai onko? Millanen pakkopysäys?

Mä oon ollu viikon ny saikul ja maanantaina meen hakee lisää..

Minulla oli se nilkkamurtuma kesällä ja nyt nilkka äityi pahemmaksi, tulehtui ja jouduin kuurille ja lepoon. Vähän alakuloinen mieli ja huolissani, mutta vähän parempi olo jo, kun lääkekuuri alkaa kai vaikuttaa. Pelottelivat uudella leikkauksella jne, jos ei rauhoitu.

Minulla oli se nilkkamurtuma kesällä ja nyt nilkka äityi pahemmaksi, tulehtui ja jouduin kuurille ja lepoon. Vähän alakuloinen mieli ja huolissani, mutta vähän parempi olo jo, kun lääkekuuri alkaa kai vaikuttaa. Pelottelivat uudella leikkauksella jne, jos ei rauhoitu.

No voi ei :hug: Toivottavasti se ny paranis ilman uutta leikkausta!!

Noi leikkauksista paranemiset on kyl ihan arsesta, se on tullu huomattuu..

No voi ei :hug: Toivottavasti se ny paranis ilman uutta leikkausta!!

Noi leikkauksista paranemiset on kyl ihan arsesta, se on tullu huomattuu..

Joo, muistan, kun olet kertonut. Itse asiassa tulit mieleeni eilen, kun lääkäri mainitsi uuden leikkauksen mahdollisuudesta. Hyvä että pelotteli ja samoin työkaverini minua komensi, älysin pysähtyä lepoon.

Joo, muistan, kun olet kertonut. Itse asiassa tulit mieleeni eilen, kun lääkäri mainitsi uuden leikkauksen mahdollisuudesta. Hyvä että pelotteli ja samoin työkaverini minua komensi, älysin pysähtyä lepoon.

Joo kyl se on ny parempi ottaa vaan iisisti!! Mä kävin kans tarkastukses ja hyvin on paraneminen nyt vauhdissa mutta varovainen saa edelleen olla. Ja parempi niin ettei enää tarttis tehdä lisätoimenpiteitä. Varmasti sama homma sulla :)

Omaa aikaa vietän minäkin...hetkisen vielä. Eilen nous kuume ja piti sit ohjaajalle soittaa,jottaa tänään oon pois..Kohta kuopus tullee koulusta ja oma aika saa jäädä.

Joo kyl se on ny parempi ottaa vaan iisisti!! Mä kävin kans tarkastukses ja hyvin on paraneminen nyt vauhdissa mutta varovainen saa edelleen olla. Ja parempi niin ettei enää tarttis tehdä lisätoimenpiteitä. Varmasti sama homma sulla :)

Sunnuntaina pitää kirkkoon mennä, kuopuksen rippikoulun alkutilaisuus, mutta jos nilkka on kipeä, menköön mies pojan kanssa kahdestaan. Muuten aion oikein laiskotella ja keskittyä ei-minkään-tekemiseen:) Vointien paranemista sinullekin!

Uusimmat

Yhteistyössä