Hirveä haloo yhdestä nikistä. Mä opin sanan "gang bang" vasta tämän vuoden bb:sta ja mun mielestä se

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taidan olla sairas pervo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatik:
No mitä voi odottaa ihmiseltä joka imee sivistyksensä BB:stä. :whistle:

Se on hyvä, että oot sivistänyt itteäsi opettelemalla joukkoraiskaustermejä eri kielillä. Kai niitäkin sit noin sivistynyt ihminen jossain tarvii...

Anteeks nyt vaan, mutta en kyllä ymmärrä, mitä muuta voi kenellekään tulla mieleen sanasta "kimppakiva" kuin ryhmäseksi??? Siis kommentoimatta sitä, tiesikö kuka ja mitä, että mitä tarkoittaa "gangbang" . Vaikka missään ei erikseen sanottaisi, että tuo englannin kielen sana tarkoittaa ryhmäseksiä, niin mitä muuta tarkoitusta on suomen kielen sanalla kimppakiva kuin ryhmäseksi??!! Argh.

No mun mieleyhtymä kyseisestä nikistä on juurikin se vähemmän mairitteleva joukkoraiskaus, luultavasti koska olen sitä sanaa nähnyt käytettävän elokuvassa jossa moinen tapahtui.
Mutta en mä nyt siitä huolimatta oo saanu väännettyä niitä kaikkia mauttomuuksia ja pervouksia niistä vauvoista ja kimppakivoista mitä eilen täälä mesottiin. Mauton toi nikki musta on, mutta kyllä niitä muitakin mun mielestä mauttomia nikkejä täällä on. Itsekin omistin ennen joidenkin mielestä hyvin mauttoman nikin.

Yhteistyössä