S
snif
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja snif:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Ja sitte te eukot täällä valitettatte että kun ollaan yhdessä ei saisi olla salaisuuksia. Ihna normaalis puhetta normaalilta mieheltä. Päättäkää nyt arvon moralistit, että mitä te haluatte. Eikös liitossa pitänyt pystyä keskustelemaan kaikesta!
Jos minulle tulisi mieleen, että minkähänlaista olisi olla jonkun toisen miehen kanssa sängyssä, en takuulla sanoisi sitä omalle miehelle. Omat ajatukset kaikille sallittakoon, mutta pitäisi miettiä, mitä niistä kertoo toiselle ja mitä pitää vain omana tietonaan. Jos sanoisin miehelle tuollaista, tietäisin että hän tulisi niin mustasukkaiseksi että minun kanssakäymiseni sen miehen kanssa josta puhuin, loppuisi siihen.
Mun päässä pyörii nyt, mitä muuta se mahtaa ajatella... tai ketä. Mun äitiä? Naapurin rouvaa? Ehkä ylireagoin, mutta oon kyllä tosi järkyttynyt ja just nyt tuntuu että voiko sitä edes elää koko asian (ja miehen) kans. Kyllä tämä varmaan ajan kanssa tästä, ottais mieheen vähän etäisyyttä että saa oman pään selväksi.
Et oo tosissas? Meillä taas useinkin keskustellaan, että miltähän tuntuis kiksauttaa sitä ja sitä! Ja kukas sen kanssakäymisen kieltäis? Miehesi? Oletko tossun alla vai tyhmä?
Tossun alla, onnellisesti. Jos mun miestä häiritsee joku asia, niin kyllä mä pyrin minimoimaan sellaisen, ihan vaan että mies ois onnellinen. Eikä sitä vittuilua ja mökötystä jaksais katsella/kuunnella piru-erkkikään.