Hirveä juhannus :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snif
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitä sitten?:
Voi kamala, mun mies on sanonu että vois käydä polkasemassa mun äitiä, kun se on niin hot ja mä oon vaan nauranu... Pitäiskö ruveta itkemään ja poraamaan täällä, että on se kamalaa?
Mutta jos ois polkasemassa käyny, ei äiti olis enää mun äiti. Miehiltä tosin aika normaalia toiminta.....

Minä ainakin haluaisin kuulla mieheni fantasiat. Varsinkin, jos ne seksiin liittyy. Monesti kyselläänkin ketä siitä ja siitä porukasta/ryhmästä/joukkueesta panisit? Hauska vertailla olisko meillä samanlainen maku miesten ja naisten suhteen. Aika tosikkoja tyyppejä täällä!

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Tyhmä mies, kun meni sanomaan ääneen. Joskus pitäisi osata sulkea suunsa, jos ajatukset alkavat kovin kummia latuja kulkemaan...

Niinpä. Kaikkea ei tarvi sanoa ääneen mitä ajattelee. Ajatukset voi pitää ihan ominaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Minä ainakin haluaisin kuulla mieheni fantasiat. Varsinkin, jos ne seksiin liittyy. Monesti kyselläänkin ketä siitä ja siitä porukasta/ryhmästä/joukkueesta panisit? Hauska vertailla olisko meillä samanlainen maku miesten ja naisten suhteen. Aika tosikkoja tyyppejä täällä!

Mä en varsinaisesti haluaisi kuulla, mutta niin kauan kun katsoisin voivani luottaa siihen, että puheet jäävät puheen asteelle eivätkä muutu teoiksi, niin en varsinaisesti pahastuisikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Täällä yleisesti kuvitellaan että parisuhde kadottaa kaikki ajatukset päästä! Yritetään kontrolloida kumppanin aivotoimintaa. On hirveä pettymys kun kumppani edelleenkin näkee muitakin ihmisiä ja kokee heidät jopa miellyttävinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja In Lööv:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Känniläpinää varmaan...saahan sitä kaikenlaista pohdiskella.
Mutta mua yritti tässä yhtenä päivänä iskeä tosissaan itseäni 11 vuotta nuorempi poikanen...alaikäinen vielä. Heh

Jos mä oisin vapaa ja 11 vuotta nuorempi poikanen tulisi iskemään, lähtisin varmaan heti sen matkaan! :whistle: Ikääni en kertoisi.

Tosin mua 11 vuotta nuorempi olisi jo kaikilla kriteereillä täysi-ikänen. :snotty:

Mullapa mies lähti 14 vuotta vanhemman matkaan. No, mä itte kun aloin seurustelee uudestaan, niin mies on sitten vastaavasti n. 6 vuotta nuorempi. ;)
Ei ollenkaan oksettavaa. :heart:

Minkä ikäinen olet?

Mä oon 34v.

Yhteistyössä