J
"jossu"
Vieras
Teen töitä kahdessa eri tiimissä ja nyt sain bonuksen, jota perusteltiin työpanoksellani. Toinen tiimi jonka kanssa teen töitä onnitteli bonuksesta ja jatkettiin normaalisti hommia, mutta tämä toinen tiimi, jossa teen töitä kolmen naisen kanssa... Kukaan ei onnitellut, eikä se nyt mitään haittaa, mutta tänä aamuna sain kuulla kunniani: yksi tiimin jäsenistä (50v nainen) avautui naama täristen kun kysyin, että onko minun syytä tietää jotain kun kaikki tuntuvat niin kummallisilta..
Hän sanoi mm. tällaista: en tiedä MILLÄ perusteella bonus jaetaan. Ja sanoi olevansa "TODELLA loukkaantunut"?! Kysyin että MIKSI?! vastaus oli: olet puhunut omasta työpanoksestasi valheellisesti ja KOROSTANUT sitä. En ole puhunut omasta työstäni kenellekään.. olen vain tehnyt työtäni... Arkana ihmisenä tämä on aika kammottava tilanne... en osaa ollenkaan suhtautua ja näiden minulle suuttuneiden/loukkaantuneiden kanssa pitäisi kuitenkin töitä tehdä tiiviistikin..
Hän sanoi mm. tällaista: en tiedä MILLÄ perusteella bonus jaetaan. Ja sanoi olevansa "TODELLA loukkaantunut"?! Kysyin että MIKSI?! vastaus oli: olet puhunut omasta työpanoksestasi valheellisesti ja KOROSTANUT sitä. En ole puhunut omasta työstäni kenellekään.. olen vain tehnyt työtäni... Arkana ihmisenä tämä on aika kammottava tilanne... en osaa ollenkaan suhtautua ja näiden minulle suuttuneiden/loukkaantuneiden kanssa pitäisi kuitenkin töitä tehdä tiiviistikin..