[QUOTE="jep";23353686]Minua vähän huvittaa, että tiimityöskentelyssä joku voi viedä kunnian muilta. Siis jos työt tehdään tiimissä, niin se tehdään tiimissä työnantajan pyynnöstä mitä ilmeisemmin. Työnanntaja tietää, että koko lössi tekee hommia. Näin ollen keltäkään kunniaa ei voi viedä.
Tiimistä huomaa, ketkä osaa siinä työskennellä ja ketkä ei. Tiimissä ikävä kyllä osa voi joutua tekemään toisten jobit. Ja ne luuserit siinä tiimissä huomataan, myös pomot eli bonuksien maksajat.
Sanos vaan naiselle, että työpanoksesi on enemmän kun teet eri tiimeissä töitä ja tästä palkkio. Vaihtatkoot alaa, jos ei kelpaa.
Huvittaa, kun ihmiset tarttuvat ikään tai sukupuoleen tässä keskustelussa. Naiset nyt vaan on vaikeita ja kateellisia eivätkä osaa edetä urallaan. Jos joku osaa, niin sitten ketuttaa vietävästi. Huomaa sen naisten urakehityksestä, ei tartte itse keksiä. Miehet osaavat ottaa riskejä, näkyy niin onnettomuustilastoissa kuin palkassa ja etenemisessäkin.[/QUOTE]
Kiitos tästä

Näin itsekin miellän asian: en minä ole tehnyt muuta kuin työni - niin hyvin kuin osaan. Siitä olen saanut kiitosta ja nyt myös pyyhkeet - ei saisi ilmeisesti erottua liiaksi edukseen.