Hirvee liuta kysymyksiä koskien tytön 5v synttäreitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Kun en tiedä järjestäskö ne HopLopissa vai kotona... Hopissa helpompaa, kotona halvempaa. Pitäsköhän rajottaa vieras määrää kun tyttö haluis kuttua 8 kaveria...! Jos synttärit järjestää kotona, pitääkö välttämättä olla jotain järjestettyä ohjelmaa?

Entäpä sitten "sukusynttärit" (eli mummit, kummit jne): Millasen kakun sinne tekis? Pitäsköhän välttämättä olla täytekakku vai oisko esim. Pätkiskakku hyvä?

Stressaavaa toi synttäreiden järjestäminen...!

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä en ole koskaan järjestänyt ohjelmaa synttäreille

en mäkään. arvostan itse ihan perinteisiä kotisynttäreitä joissa lapset käyttävät mielikuvitustaan ja syövät edullisia kotona tehtyjä leivonnaisia. Samat tarjottavat aikuisille, paitsi joku suolapala saattaa olla aikuisempaan makuun.

Mä olen tehnyt sukulaissynttäreille hyydytettyjä kakkuja. Ne ovat olleen suosittuja! Viimeksi tein ihan perinteisen kermakakun, johon ostin syötävän kakkukuvan. Semmoista suosittelen, jos päätät tehdä itse täytekakun.
Järjestin syksyllä likan 4v kaverisynttärit ja tosi paljon niihin meni rahaa. Laskeskelin ettei montta kymppiä tarttisi laittaa lisää niin voisin viedä lapsen kavereineen Hoploppiin. Ensi vuonna siis vietämme juhlat siellä tai mäkkärissä. Olisiko mäkkäri teille vaihtoehto? Se ei ainakaan ole niin kallis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen tehnyt sukulaissynttäreille hyydytettyjä kakkuja. Ne ovat olleen suosittuja! Viimeksi tein ihan perinteisen kermakakun, johon ostin syötävän kakkukuvan. Semmoista suosittelen, jos päätät tehdä itse täytekakun.
Järjestin syksyllä likan 4v kaverisynttärit ja tosi paljon niihin meni rahaa. Laskeskelin ettei montta kymppiä tarttisi laittaa lisää niin voisin viedä lapsen kavereineen Hoploppiin. Ensi vuonna siis vietämme juhlat siellä tai mäkkärissä. Olisiko mäkkäri teille vaihtoehto? Se ei ainakaan ole niin kallis.

En mä haluu niitä mäkkäriin. Ja katoin niiden sivulta et ei se paljon HopLopia halvemmaks tuu.

Tuossahan minä jo kirjoitin vinkkejä... Mäkkärissä juhlat ovat 12? per lapsi. Laskin, että kuuden lapsen juhlat Hoplopissa ovat päälle 100?, joten kyllä tuo edullisemmaksi tulisi.

Mä oon aina järjestänyt ohjelmaa, koska muuten menee helposti riehumiseksi tai sitten etenkin tyttöjen juhlissa leikitään pareittain.
Tytön synttäreillä meillä on ollut leivontaa (tein ison pullataikinan ja sitten leivottiin ) lahjojen avaus on kanssa yksi ohjelmanro joka kannattaa tehdä rauhallisesti näin sankari voi ihailla jokaista ja kiittää vielä erikseen. Ajankohta on tietty hankala, mutta kerran vietettiin pihalla uima-allas bileet (iso kahluuallas), sitten on ollut avaimen piilotusta, aasin häntää, ongintaa oli meillä kerran ponikin pihalla.
Pojan synttäreillä on ollut merirosvo teema -aarteenetsintää, kauhusynttärit , temppurata, pulkkailua ja siihen grillausta nuotiolla,

Tarjoiluna mulla ei oo noilla lastenkutsuilla ollut kuin karkkia, popparia, sipsiä ja kakku
aikuisille sitten vähän enempi ja ne meillä on aina erikseen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuossahan minä jo kirjoitin vinkkejä... Mäkkärissä juhlat ovat 12? per lapsi. Laskin, että kuuden lapsen juhlat Hoplopissa ovat päälle 100?, joten kyllä tuo edullisemmaksi tulisi.

Mä taas laskin et Hopissa juhlat kuudelle lapselle olis n. 90? ja Mäkkärissä hintaa tulis 72 ?. Ja HopLop paikkanakin kivempi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä oon aina järjestänyt ohjelmaa, koska muuten menee helposti riehumiseksi tai sitten etenkin tyttöjen juhlissa leikitään pareittain.
Tytön synttäreillä meillä on ollut leivontaa (tein ison pullataikinan ja sitten leivottiin ) lahjojen avaus on kanssa yksi ohjelmanro joka kannattaa tehdä rauhallisesti näin sankari voi ihailla jokaista ja kiittää vielä erikseen. Ajankohta on tietty hankala, mutta kerran vietettiin pihalla uima-allas bileet (iso kahluuallas), sitten on ollut avaimen piilotusta, aasin häntää, ongintaa oli meillä kerran ponikin pihalla.
Pojan synttäreillä on ollut merirosvo teema -aarteenetsintää, kauhusynttärit , temppurata, pulkkailua ja siihen grillausta nuotiolla,

Tarjoiluna mulla ei oo noilla lastenkutsuilla ollut kuin karkkia, popparia, sipsiä ja kakku

Toi aasin häntä ois kiva. Saakohan niitä aaseja jostain valmiina. Ite kun en osaa piirtää. Meillä vieraissa on sekä tyttöjä että poikia. Kuitenkin poikia enemmän. Meidän tyttö kun leikkii mielummin poikien kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Toi aasin häntä ois kiva. Saakohan niitä aaseja jostain valmiina. Ite kun en osaa piirtää. Meillä vieraissa on sekä tyttöjä että poikia. Kuitenkin poikia enemmän. Meidän tyttö kun leikkii mielummin poikien kanssa...

Mä sain itse viimeks sen aasin kun piirsin läpi kun olin kouluavustajana ja toinen avustaja oli tehnyt sellaisen, eli jos on joku kaveri hyvä piirtämään niin pyydä häntä, en minäkään itse olisi sellaista aikaiseksi saanut..

Yhteistyössä