V
vieras
Vieras
Mulla menee ihan just hermot. Uhmaikänen suoraan sanottuna vittuilee mulle ihan koko ajan ja mä en jaksa. Menee hermo pienestäki jo ja äsken meinasin oikeesti mätkästä sitä. Joo joo mitäs hankit lapsia jos et jaksa niitä mut tosissaan osasko joku varautua PAHAAN uhmaikään? En oo täydellinen enkä koskaan niin väittäny tai edes kuvitellu,mut tää menee jo yli. Aika ajoin mun tekis mieli heittää toi vekara päin seiniä jos se vaikka sitte tajuis lopettaa ton venkuroinnin. Ja kun mä sentään joudun oleen vaan päivät yksin tuon kanssa. Siis 9h päivässä. Pahinta on nukuttamiset. Tiedän et on väsyny,mut ko sänkyyn laitan ni alkaa niin järjetön show ettei mitään määrää.Äsken just teki mieli oikein täräyttää ja nyt tietysti on kamal omatunto siitä. Näin ko oon yksin ni kaikki tuntuu aina pahemmalta.Palaa kiinni ihan samantien ja pienistäki asioista.Väliin on kyllä vaikee uskoa,et tota lasta kiinnostaa tippaakaan mikään muu ko ajaa mut ihan vaan huvikseen hermoraunioks.Kun oikeen hermostun alkaa vaan nauraa käkättämään ja ko sitä hermostumista seuraa raivostuminen ja sitä taas kauhee itku ja lapsi vaan nauraa.Mä huudan päivittäin lapselleni.Kiroilen ja huudan ja pidän tiukassa otteessa ja hillitsen itteäni,etten huitase.Ihan sairasta tää jo on..Ja joka ilta ko käyn vielä kattomassa et on peitto päällä,silitän toisen päätä ja itken ja lupaan et huomenna äiti on kiltisti.Enkä mä ikinä oo..