historian typerin kysymys vaippojen ja alushousujen käytöstä taaperoilla ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tästä saa monet hyvät naurut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tästä saa monet hyvät naurut

Vieras
Elikkäs kertokaas tyhmälle. Jos olette käyttäneet bodeja muksullanne ja sitten, kun lopetatte niiden käytön niin onko housujen alla sitten vain vaippa vai kuuluuko käyttää jotain alushousuja vaipan päällä?

Mä puolestani olen aina ihmetellyt että mitä hittoa tekee jollain 80cm alushousuilla... Siis ite laitan vaipan ja sitten pitkishousut päälle, ei alkkareita ennen kun vaippa jää pois. Ymmärrän tytöillä mekon alla on kiva kun on pikkuopöksyt mutta en housujen alla...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mä puolestani olen aina ihmetellyt että mitä hittoa tekee jollain 80cm alushousuilla... Siis ite laitan vaipan ja sitten pitkishousut päälle, ei alkkareita ennen kun vaippa jää pois. Ymmärrän tytöillä mekon alla on kiva kun on pikkuopöksyt mutta en housujen alla...

Meidän kapeatakamuksinen poika käyttää niitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

No mä olin kuiva itse vuosi ja 1kk iässä, eli olis hyvinkin käyneet nuo 80 senttiset. Ja ap:lle, vaippa ja tavalliset housut päälle. Poikkeus: tyttö oli päiväkuiva mutta päikyillä oli vaippa. Sen laitoin pikkuhousujen alle ettei niitä tarvinnu riisua kun vaipan päikkyjen jälkeen vaan kiskasi pois välistä.

Niin jos joku tosiaan onkin noin nuorena kuiva niin tarttee noin pieniä... Heh ei tullut mieleen kun meillä se on ollut "huikan myöhemmin" ajankohtaista tuo kuivana oleminen :)