Hitsi et tekis mieli taluttaa tuo oma tyttö tuonne naapuriin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muriseee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muriseee

Vieras
.. sanoo pari valittua sanaa ja puhdistutaa sen kynnet siel. AARRRGGGGHHHH!!!! Sille oli sit lakattu kaameella värillä kynnet. eii siinä mittään mut meillä on juhlat tulossa ja meillä ei oo kynsilakanpoistoainetta enkä piru vie sen takia etes osta kun se jää sitten kaapinperälle kun ei oo tarvista muuten sille.

Prkele et ottaa aivoon!!!

Joo joo oon tiukkapipo mut viduttaa siltikin!!!!
ne päänaukomiset voitte työntää sinne minne ei päivä paista.

no, kynsilakanpoistoaine ei maksa ku muutaman euron et jos haluat omat juhlafiilikset pilata muutaman euron takia niin anna mennä.. Voithan sä mennä kysymään naapurista et onko niillä kynsilakanpoistoainetta ja jos on niin poista sielä

No mikset taluta. Tulee naapurillekin kerrasta selväksi että teidän tytölle ei kannata tehdä mitään tyttöjen juttuja. Toisten mielestä tommonen on nimittäin kivaa ja vahinko voi käydä uudestaankin jos et erikseen mene kertomaan että on teillä kiellettyä.

voisikohan sitä kynsilskanpoistoainetta käydä ihan nätisti kysyyn lainaks sieltä naapurista ja viedä sitte juhlien jälkeen takas uus pullo ja paremman värinen kynsilakka ja siinä sitte sanoa että jos mun likka laittaa teillä nii ei nii oo synkkä tms väri ;) :D ihan pokerina vaan

Vihaan ap:ta ja kaltaisiaan.
Omat kakarat hoidatetaan naapurissa. ja mummolassa. ja kummilassa.
Naapurin kakarat eivät koskaan pääse sisälle leikkimään.

Ap käyttää kaikkia hyväksi. Itse ei anna kenellekään mitään. Pentu samanlainen järkyttävä päänaukoja.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Vihaan ap:ta ja kaltaisiaan.
Omat kakarat hoidatetaan naapurissa. ja mummolassa. ja kummilassa.
Naapurin kakarat eivät koskaan pääse sisälle leikkimään.

Ap käyttää kaikkia hyväksi. Itse ei anna kenellekään mitään. Pentu samanlainen järkyttävä päänaukoja.

Juu, oma pentu työnnetään muiden riesaksi, ja kukaan ei ole koskaan tehnyt mitään oikein. palkaksi siitä että katsoo järkyttävää pentua, saa haukkumista.

koulu ei tule koskaan tekemään mitään oikein pentusi suhteen.
päiväkoti ei ole ksokaan tehnyt mitään oikein, jos ei ole suostunut antamaan erityiskohtelua ja ei tarviste levätä ja muuta ilkeälle pennullesi.

Itse ap ei ole koskaan hoitanut vieraita pentuja tai päästänyt naapurin kakaroita sisälle edes.

Uusimmat

Yhteistyössä