Hitsi, olenkohan raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stiina

Vieras
Siis ihan yhtäkkiä tuli mieleen,että voinkohan olla raskaana!! Mulla on ollut jo pidemmän aikaa välillä huono olo.Semmonen etova olo,mutta oksennus ei kuitenkaan tule. Oon myös hikoillut jotenkin normaalia enemmän, mikä oli mulle tavallista edellisessäkin raskaudessa.
Tänään juuri mietin,että miten mun hiki voi haista niiiiiin pahalle, yleensä hienhaju ei ole niin vahva. Että voisiko olla niin,että hajuaisti on vaan parantunut....

Mulla kyllä oli kuukautiset tuossa pari viikkoa sitten. Miehen kanssa ollaan harrastettu seksiä varmaan 1,5kk kuukautta sitten. Ehkäisyä ei ole paitsi keskeytetty yhdyntä. *nolo*

Tuntuu kyllä epätodennäköiseltä,koska oli menkat jne..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Tee testi jos mietityttää, tuskin täällä ketään tietää onko kohtusi saanut täytettä.

Eipä satu olemaan raskaustestiä varalla missään jemmassa. Kiitos vaan tästä rakentavasta kommentista.

Yhtä rakentava kommentti kuin mietteesikin....

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Tee testi jos mietityttää, tuskin täällä ketään tietää onko kohtusi saanut täytettä.

Eipä satu olemaan raskaustestiä varalla missään jemmassa. Kiitos vaan tästä rakentavasta kommentista.

Yhtä rakentava kommentti kuin mietteesikin....

No enkö saa miettiä olenko raskaana vai en? Voi vee taas tätä touhua täällä.

Kaikki kuvailemasi asiat antavat erittäin suuren todennäköisyyden raskaana olemiselle eli eikun testiä hankkimaan ja ilmoitusta sen jälkeen tänne. :attn:
Ja joku kyseli tuolla touhutippojen tehoista, tässähän meillä on nyt koekaniini aiheeseen ;)

Joillekin saattaa tulla kuukautisvuotoa vaikka olisi raskaana, varsinkin alkuraskaudesta. Kannattaa vaikka sitten huomenna hakea esim apteekista raskaustesti, niin saat mielenrauhan.

Älä nuista välitä =) Turhat alotukset on pop! Palsta on kiva ku voi pohtia kaikkea "ääneen"...

Tuosta hienhajusta... Raskausaikanahan yleensä hikeä erittyy enemmän ja se on vahvemman hajuista =)

Olisko paha, jos olisit raskaana?

Kaunis kiitos asiallisesti vastanneille! :) Pitänee huomenna kipaista apteekkiin hakemaan testi,

Ei olisi paha jos olisin raskaana,ei kyllä täysin suunniteltu juttukaan.
Poikani on nyt 11kk,joten ikäero olisi aika pieni.Mutta turha murehtia tulevaa,kun mitää varmistusta ei vielä ole. :)

Juu tässäpäs nyt sitten mittaillaan touhutippojen tehokkuutta! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

ONNEA!! :flower:

Kiitos! :)

Onko sulla mitään tietoa, kuin pitkällä olisit?

Ei niin minkäänlaista! :D

No, maanantaina soitat neuvolaan ja pyydät saada ultraan ajan. Kyllä se selviää! d=)b