Hitsit mulla on muuten ruma maha! *turhin koskaan* kuva lisätty :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Ihailimpa tuossa peilin edessä mahaani oikein urakalla, ja totesin, että se on muuten ihan järkyttävän ruma, paksuja arpia ristiin rastiin, ja veri suonet pinnassa... ja napa. jotain ehkä kertonee sen muodon muuteksesta, kun siskoni kysyi tässä vähän aikaa sitten, että "onko tuo ruskee läntti sun napa" :laugh:

Melkein tekis mieli laittaa kuva, että sais kaikki joukolla kauhistella sitä :D

Täällä toinen, jolla ruma maha... 4 lasta ovat tehneet tehtävänsä. Varsinkin navan seutu on ihan järkyttävä. Nyt olen laihtunut ja tuo mahan nahka on ihan hirveä, ei taida enää voida bikinejä päälleen laittaa :(

Mun maha on aivan kaamea. Napa venähtänyt ihan oudon muotoiseksi, iho täynnä raskausarpia ja lisäksi iho on venynyt eikä palaudu siis ennalleen vaikka kuinka jumppaisi.

mä oon siis vielä raskaana, ja en edes uskalla ajatella sitä miltä se näyttää synnytyksen jälkeen. Mulla on nyt isompi maha kuin kummassakaan aikaisemmassa raskaudessa, ja nekin ovat jo tehneet selvää jälkeä mun vatsanahastani...

Noh, kyllähän tuo silleen pahalta näyttää... mutta ei kohta enää näytä samalta kun vauva(t?) syntyy niin nahka palautuu ja arvet vaalenee! :) Mun maha on vielä kauheampi, yhden oon synnyttäny mutta mun arvet on suurimmaks osaks tullu ihan vaan lihoamisesta. Mutta siis sulla ei ole mitään hätää! :)

Yhteistyössä