Hitto et ottaa päähän tuo miehen työpaikka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Miehel piti olla huomenna iltavuoro (14-22 )
No justiinsa työkaveri soitti et sais tulla töihin yöhön.
Ei siinä pal muu auttanu kun nousta sängystä ja lähteä töihin.
Ei täs muuta jos ei ois muksua. Jos vaikka mun ois pitäny mennä huomenna kuudeksi töihin niin mihis muksu ois laitettu.
Hoitajista meillä ei ole pulaa jos edes päivän varoajalla ilmotettais työvuorojen muutoksista. Suurimpia ongelmia just on aikaiset aamut jolloin molemmilla kuudeksi töihin meno.
Harmittaa vaan miehenkin puolesta kun oli jo nukkumassa ja sit piti nousta.
Teki just viikonlopunkin töitä ja tänään oli 11 tuntia töissä, oli sit hurjat 5 tuntia huilia. :(

Toi on laitonta!
Muistaakseni työvuorojen välissä pitää lain mukaan olla ainakin 8 h ja vain poikkeustapauksessa (painavalla syyllä) voi olla lyhyempi tauko. Mikä tollanen työ on?
Ottakaa yhteyttä jonnekkin, ei tollasta tarvitse kestää!!

No jos sun ois pitänyt mennä aamukuuteen niin eihän mies olis voinu suostua tuohon.
Siis siksi et laps pitää hoitaa.

Ei se tolleen mene et työnantaja sanelee...toki voi soittaa ja kysyä passaako vuoronvaihto.
Ei tollaseen tarvi työntekijän alistua.

Alkuperäinen kirjoittaja Asiallinen:
Toi on laitonta!
Muistaakseni työvuorojen välissä pitää lain mukaan olla ainakin 8 h ja vain poikkeustapauksessa (painavalla syyllä) voi olla lyhyempi tauko. Mikä tollanen työ on?

Pitääkö olla tuollainen väli? Mun isä ainakin tekee välillä kaksi vuoroa peräkkäin eli 16 tuntia.

Mutta siis raivostuttavaa tuollainen mitä ap kertoi. Miksi hitossa noin viime tipassa soitetaan, että pitäisi töihin?!?

Ei tietenkään ois menny jos mulla ois ollu aikainen aamu.
Tuol työpaikas ei oikein tiedonkulku käy.
Sanoinkin et sanoo pomolleen (myös pieni lapsi ) että tällainen ei käy että täytyy saada tietää aiemmin työvuoroista.

Mä itse oisin sanonu suoraan et onko soittaja tosissaan et työntää työvuorot vaikka sinne mihin ei aurinko paista :D
Mut mies on kiltti ja suostuu kaikkeen :kieh:

Mua kans ärsyttää kun mun pomo soittaa vapaapäivällä ja kysyy jotain seuraavan viikon työvuoroa. Ei voi työpäivänä kysyä.
Taidan kohta hommata sen perinteisen lankapuhelimen. Tälleen kännykkä aikana oletetaan ihmisen vastaavan puhelimeen paskahuusissakin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Toi on laitonta!

Pitääkö olla tuollainen väli? Mun isä ainakin tekee välillä kaksi vuoroa peräkkäin eli 16 tuntia.

Mutta siis raivostuttavaa tuollainen mitä ap kertoi. Miksi hitossa noin viime tipassa soitetaan, että pitäisi töihin?!?

Viime tipassa soitetaan, kun se jonka pitäisi olla töissä ilmoittaa viime tipassa ettei pääse... esim. kännissä viikonlopun jäljiltä eikä kykene hommiinsa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Toi on laitonta!

Viime tipassa soitetaan, kun se jonka pitäisi olla töissä ilmoittaa viime tipassa ettei pääse... esim. kännissä viikonlopun jäljiltä eikä kykene hommiinsa :(

Tämä myöskin yksi syy. Joillakin maistuu ja muut kärsii siitä.
Pakko sitä niitä leipärahoja vaan on tienata ei auta muu.

Uusimmat

Yhteistyössä