Hitto että ärsyttää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kyseessä on kivijärven koulu nastolassa jossa kyseisen koulun rehtori on kunnallisvaaleissa ehdokkaana, ja kyseessä koulussa on kokoajan koulukiusaamista ja erittäin vakavaa sellaista. Nyt kyseessä on mun kummityttö jota kuisataan , ja asia yritetty ottaa puheeksi satoja kertoja ja joka vuosi sama ongelma!!!

Minkätakia näihin asioihin ei puututa ja oteta vakavasti, mun kummityttö on jo niin masentunut ettei suostu menemään kouluun, sitä haukutaan lihavaksi, ja sillä ei ole kavereita, sielläon kyseessä kiusaamisen takana kaksi tyttöä joiden nimet tiedän, mutta rehtori sanoo vaan että periaatteessa koulukiusaaminen ei ole koulun asia!!!

MIETTIKÄÄ, tiedän nyt jo että kummitytölle tulossa isot traumat aikuisikään, mitä hemmetti mä voin tehdä asialle, kun omat vanhemmatkaan ei saa apuja asian suhteen?!!

Käy niin vihaksi , tekisi mieli julkistaa paikallisessa lehdessä tämä kyseinen ehdokas rehtori =(

No kenen asia se on jos ei koulun :o ? Paljon vaan ääntä asiasta, se on paras tapa toimia. Tuossa julkistamisessa tietty pitää olla varovainen, ettei kiusatut tule vielä kiusatummiksi, se pitää tehdä todella yleisellä tasolla, mutta ajatuksena hyvä, jotta saadaan aikaan keskustelua.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kyseessä on kivijärven koulu nastolassa jossa kyseisen koulun rehtori on kunnallisvaaleissa ehdokkaana, ja kyseessä koulussa on kokoajan koulukiusaamista ja erittäin vakavaa sellaista. Nyt kyseessä on mun kummityttö jota kuisataan , ja asia yritetty ottaa puheeksi satoja kertoja ja joka vuosi sama ongelma!!!

Minkätakia näihin asioihin ei puututa ja oteta vakavasti, mun kummityttö on jo niin masentunut ettei suostu menemään kouluun, sitä haukutaan lihavaksi, ja sillä ei ole kavereita, sielläon kyseessä kiusaamisen takana kaksi tyttöä joiden nimet tiedän, mutta rehtori sanoo vaan että periaatteessa koulukiusaaminen ei ole koulun asia!!!

MIETTIKÄÄ, tiedän nyt jo että kummitytölle tulossa isot traumat aikuisikään, mitä hemmetti mä voin tehdä asialle, kun omat vanhemmatkaan ei saa apuja asian suhteen?!!

Käy niin vihaksi , tekisi mieli julkistaa paikallisessa lehdessä tämä kyseinen ehdokas rehtori =(

Siis häh?! Just koulun asiahan se on, ja toki kiusaajien perheiden. Kirjoita sinne yleisönosastolle vaan.

Rehtori on näköjään astunut liian isoihin saappaisiin jos ei välitä mitä koulussa tapahtuu, luulis jo tajuavan mitä se voi pahimmillaan aiheuttaa koululaiselle. Onhan se nähty jo täällä Suomessakin, ei muuta kuin niskasta kiinni ja keskustelua koululle kiusaamisen lopettamiseen.

Mun mielestä toi on jo niin välinpitämätöntä ettei ole mun mielestä kyllä ammattitaitoinen rehtori enää kyseessä. sanonut myös että "mulla on koko syksy mennyt tämän kiusaus asian kanssa" ja ei se periaatteessa ole koulun ongelma , HUH HUH. pistää niin vihaksi, kun kumminki on mun sukulaistyttö kyseessä, vanhemmat on soittanut kiusattujen vanhemmille ja yms. niin kouluavustajill, psykologeille, mutte riitä näköjään resurssit!

Just tämän takia koulukiusaajia riittää, kun siihen ei puututa tai oteta vakavasti!

Tässä on yksi pahin koulukiusaaja siellä koulussa

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%60%60emmii_

tää kiusaaja on kait sukua tälle rehtorille joka on ehdokkaana, joten sen takia ei puututa! Mä taidan marssia sinne kouluun joku päivä, ja pistää asiat oikeeseen järjestykseen!!! Mä haluan oikeutta kaikille ja ei olisi uskonut että pienessä kyläkoulussa voi mennä näin pahaksi kiusaaminen, kun se kumminki huomataan, toisin on varmaan isoissa kouluissa ! =)

Miten pitäisi toimia että apu menisi perille tiedän ettei ole mun asia ollenkaan , mutta kun mieli tekisi hoitaa asiat kuntoon!

Yhteistyössä