Hitto, että kissat kyllä osaavat kadota niin taitavasti!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
:kieh: Oli aika varattuna aamulla eläinlääkärille ku piti kissat viedä rokotettaviks. Kun kannoin kantokopan vintiltä alakertaan, ni vanhempi kissa mulkoili tympeästi ja läks kellarikerrokseen. N. tunti ennen rokotusaikaa rupesin etsimään kissoja ja toisen sainkin koppaan hetkessä. mut tää vanhempi oli totaalisesti kadonnut.

Yks ikkuna oli auki ja mietin jo, et onko se karannut ikkunasta ku ovet oli ollu visusti kiinni. Etsin kaikista kolmesta kerroksesta ja juoksin ympäri taloa ja etsin kaikki pienetkin ja varsinkin pimeät paikat. Kissalla kun on tapana piiloutua pimeisiin piiloihin, mistä mustaa kissaa on hankala löytää. Yritin jo hädissäni soittaa lääkäriin, et en pääse tulemaan, mut päätin sit yhden kissan kanssa mennä kuitenkin.

Sovittiin sit lääkärin kanssa toinen aika iltapäivälle ja maksu menee vaan yhdestä käynnistä + rokotukset, kuten ois menny jos oisin vieny samaan aikaan. Tulin kotiin ja olin ihan varma, et kissa odottaa ulko-ovella joko sisälle pääsyä tai sisäpuolella, et pääsis ulos. Mut eipä näkynytkään.

Rupesin taas etsimään taloa ympäri ja jonkin ajan kuluttua käytyäni varmaan viidennen kerran vanhassa työhuoneessa kellarissa nousin jakkaran kanssa kurkkimaan yhden hyllyn päällä, missä on vanha musta lampaantalja. Ni hitto siellähän se herra tyytyväisenä oli nukkumassa ja kehtas vielä mulkoilla minnuu ku erehyin häiritsemään arvon herran kauneusunia. Hitto sieltä lampaantaljan päältäkin nopsaan siinä kiireessä kurkin useamman kerran, mut pörrönen musta talja ja pörrönen musta kissa....ni ei sitä vaan erottanut. |O

Nyt on kissa kopassa odottamassa, et puolen tunnin päästä lähdetään piikille :kieh:

Fiksu mirri, vaan ei niin fiksu että olis tajunnu että se piikki kyllä odottaa edelleen, hähhää. Luulee varmaan että haa, aika meni jo, ja mää missasin sen, eikä mun tarvi mennä..
Järkytys ku tajuaa että iltapäivällä pääsee/joutuu.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Fiksu mirri, vaan ei niin fiksu että olis tajunnu että se piikki kyllä odottaa edelleen, hähhää. Luulee varmaan että haa, aika meni jo, ja mää missasin sen, eikä mun tarvi mennä..
Järkytys ku tajuaa että iltapäivällä pääsee/joutuu.. =)

Niimpä. Ja reppanalla ois ollu vielä toinen kissa kaverina aamulla, ettei ois yksinään tarvinu mennä. Oma moka :D

Yhteistyössä