Hitto, että mua nykyään ärsyttää kaikki äänet, mitä tuo mies pitää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Antsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Antsu"

Vieras
Äsken se joi kahvia tuossa sohvalla ja joka nielasulla kuuluu kauhea "klunks". Nyt se syö jäätelöä ja poika herää kohta kun tuo lusikka kilahtaa lautaselle. Ja sit vielä ne suun äänet. Sit ärsyttää vielä enemmän, kun se yrittää olla, ettei tulisi niitä ääniä, kun tietää, että mua ärsyttää ne.

:laugh: Joo oli täälläkin pinna kireellä, kun mies herätti kolinallaan aamutuimaan, kun siivos koiranpennun paskaa ja kusta lattialta ennen kun lähti töihin! Miten voi parin pienen paskakikkareen ja kusiläntin pyyhkiminen paperilla aiheuttaa niin paljon meteliä?! :D

:laugh: Joo oli täälläkin pinna kireellä, kun mies herätti kolinallaan aamutuimaan, kun siivos koiranpennun paskaa ja kusta lattialta ennen kun lähti töihin! Miten voi parin pienen paskakikkareen ja kusiläntin pyyhkiminen paperilla aiheuttaa niin paljon meteliä?! :D

Tuolla kommentilla kuittasitkin hiljaisen huomisaamun - koiran paskojen ja kusien siivouksen merkeissä

Muakin ärsyttää mun mies. Suhisee ja viheltelee liian isot tekohampaat suussa. Puheesta ei saa mitään tolkkua. Rakastellassa päästää naukuvia pieruja ja tapetit on ripulissa. Sössöttää omiaan ja hekottelee. Kaivelee sukupuolielintään vaikka vanhempani ovat kylässä ja karvoista kuuluu rahinaa. Röyhtäilee niin että hampaat tippuvat keittokattilaan ja kaivaa ne sieltä munan hajusilla käsillä ylös. Ihan karmee koko ukko

Alkuperäinen kirjoittaja täysin kyllästynyt!!;22998587:
Muakin ärsyttää mun mies. Suhisee ja viheltelee liian isot tekohampaat suussa. Puheesta ei saa mitään tolkkua. Rakastellassa päästää naukuvia pieruja ja tapetit on ripulissa. Sössöttää omiaan ja hekottelee. Kaivelee sukupuolielintään vaikka vanhempani ovat kylässä ja karvoista kuuluu rahinaa. Röyhtäilee niin että hampaat tippuvat keittokattilaan ja kaivaa ne sieltä munan hajusilla käsillä ylös. Ihan karmee koko ukko

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja täysin kyllästynyt!!;22998587:

:xmas:

Yhteistyössä