Mua sitten välillä ärsyttää tosi paljon tuo appiukko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Kun mun sanomisilla ei oo mitään väliä..siis tuon meidän pojan suhteen.
Kaks viikkoo sitten mentiin kylään ja sanoin heti että ei mitään ylimäärästä herkkua pojalle, on syönyt niin huonosti. Kello oli sillon n.kolme. Ja sanoin vielä toiseenkin kertaan että pojan pitäs syödä ruokaa klo 17..ja sit neljän aikaan appiukon teki mieli jäätelöä, mä sanoin siinäkin vielä että ei sitten pojalle saa antaa. Mutta appiukko ei voinut olla antamatta sille, kun se katto niin nätisti :kieh:
Ei sitten voinut tuntia odottaa sen jäätelönsä kanssa...

Ja tänään kun poika söi ruokaa siellä, kun lopetti syömisen niin sanoin että saat leipää kun kiität ensin ruuasta. Siis tuo poika on ennen kiittänyt mutta nyt ei suostu ja yrittää kiertää sen..ja appiukko tuli siihen että saahan se nyt leipää syödä ja lykkäs leivän kouraan..

Nyt joku tulee sanoon, että sun lapses ja sanot suoraan että ei saa antaa..mutta ei se oo niin helppoo, mulle ainakaan..

No, viime viikolla tiuskasin sille ukolle, kun höpötti pojalle että tuus tänne juodaan papan kans kaljaa :kieh: ei se sille olis antanut, mutta mua vituttaa tollanen lässytys kaljasta..

Menee vähän asian sivusta, mutta onko teillä leipä ns. palkka ruuan syömisestä?
Yleensä leipä kuuluu ruokaan. Ja on varsin terveellistäkin, ellei ole valkoista leipää.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Yleensä leipä kuuluu ruokaan. Ja on varsin terveellistäkin, ellei ole valkoista leipää.

Siis, poika eläis vaan leivällä jos annettas. Että sitä ei saa ennen kun ruoka on syöty, ja harvemmin kotona ees on tarjolla leipää ruuan kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Siis, poika eläis vaan leivällä jos annettas. Että sitä ei saa ennen kun ruoka on syöty, ja harvemmin kotona ees on tarjolla leipää ruuan kanssa
Meilläkin on ollut tuollaisia kausia, mutta olen ajatellut, että parempi edes leipä, kun ei mitään. Joten olen kyllä antanut leipää, vaikka ruoka ei olisikaan maistunut. Mutta tietty ruokaa on tarjottu ja yritetty saada syömään ensin.
Meillä ei varmaan kukaan söisi mitään, ellei saisi leipää samalla, ollaan totuttu siihen. Ja saahan siitä tärkeitä kuituja. Ja just ruisleivästä rautaakin.
Enkä missään tapauksessa halua moittia sun tyyliäsi ja tapojasi, ihan vaan uteliaisuuttani kyselin.

Yhteistyössä