Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:kävimpäs tänään neuolassa ja laittovat mut sieltä lääkärille viime öisten supistelujen takia,ettei oo vaan paikat menny aukeemaan.
Ensinnäkin tää lääkäri oli 45min myöhässä "koska oli muitakin potilaita",sano näin kun tokasin että luulin olevani väärässä paikassa.
sitten kaikista paras,katto koneelta mun ikää ja sano että olet ehkä vähän LIIAN nuori,keskimääräsesti sopiva ikä saada lapsia olisi 23vuotta!!!Olen VASTA 19,ja täytän 20!olenko nyt miettinyt äitiyden tarkoin,se ei ole mitään leikkiä!
siis ihan oikeesti!!
olin vähän ettämitä.../#&"/#(??!!
jumalauta kun se rupes kokeilee kohdun suuta niin piti törkkää sit melkein koko nyrkki sisään |O
Se ämmä siis ihan oikeesti huusi mulle siitä että "poltan",oon jo pitkään polttanu korkeintaan kahet hermosauhut,nekin puolikkaita.ja se oli nyt maailman hirvein asia."SE ON MYRKKYÄ,SE ON MYRKKYÄ!!!"
mut toi ikä juttu oli niin ihme,eihän kukaan voi tulla mua arvostelemaan siitä että saan lapsen 20vuotiaana?entäs jos olisin ollutki 16?
just ku ajattelin et on hyvä päivä niin joku tommonen Vatipää isolla VEELLÄ tulee arvostelemaan mun kykyä hoitaa mun omia asioita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mun on nyt ihan pkako kysyä, että ihanko tosi nyrkillä tutkitaan alapäätä raskaana? Mulla on kolme synnytystä takana ja yksi keskenmeno, ja kertaakaan ei kukaan ole mulle nyrkkiä tunkenut tuonne!! Ei naistenklinikalla, missä juoksin kuukauden välein ensimmäistä odottaessani äitiyspolilla, ei kättärillä, missä ovat seuraavat synnytykset hoidettu, eikä neuvolassa ikinä. Koskaan ei ole kovin kipeää tehnyt, edes ihan viimeisillä viikoilla tehdyissä tutkimuksissa, jolloin lääkäri on saattanut hiukan pyöräyttää ronskimmin.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:en mä oo edes kehdannu julkisella paikalla sauhuja vetää..en ees sillon kun mahaa ei vielä näkyny :saint: nyt vielä vähemmän.tuntuu että oon kohta hermoraunio mutta ihmeellisesti tän kestää.
jos joku päivä sorrun niin yritän kyllä uudestaan,tiedä vaikka tästä pääsis ainiaaksi eroon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:en mä oo edes kehdannu julkisella paikalla sauhuja vetää..en ees sillon kun mahaa ei vielä näkyny :saint: nyt vielä vähemmän.tuntuu että oon kohta hermoraunio mutta ihmeellisesti tän kestää.
jos joku päivä sorrun niin yritän kyllä uudestaan,tiedä vaikka tästä pääsis ainiaaksi eroon![]()
eli tiedät itsekin kuinka väärin teet lastasi kohtaan...!
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Jybis,saitko mun tän päivän yv:n?
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Piru ei jaksa kirjautua:Sain poikamme kun olin 21 vuotias(melkeen 22). Samaa kohtelua ikäni puolesta sain myös minä. Itse en kokenut itseäni mitenkään liian nuoreksi vaan olin valmis odotukseen ja vauvaan. Meni kauan ennen kuin edes tulin raskaaksi. Neuvolalääkäri kysyi että "oletko nyt ihan varmasti valmis tähän" ja "oliko tämä ihan vahinko vai suunniteltu juttu". Siinä mielentilassa sitä itkettää ja suututtaa pienemmätkin kysymykset ja alkaa niitä miettimään että mitähän se sillä ja sillä tarkoitti..Saisivat mennä itseensä kaikki jotka noita typeriä kysymyksiä kyselevät(siis lääkärit/neuvolatädit).
Onnea paljon odotukseen ap:lle ja muillekkin raskaana oleville!
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mun on nyt ihan pkako kysyä, että ihanko tosi nyrkillä tutkitaan alapäätä raskaana? Mulla on kolme synnytystä takana ja yksi keskenmeno, ja kertaakaan ei kukaan ole mulle nyrkkiä tunkenut tuonne!! Ei naistenklinikalla, missä juoksin kuukauden välein ensimmäistä odottaessani äitiyspolilla, ei kättärillä, missä ovat seuraavat synnytykset hoidettu, eikä neuvolassa ikinä. Koskaan ei ole kovin kipeää tehnyt, edes ihan viimeisillä viikoilla tehdyissä tutkimuksissa, jolloin lääkäri on saattanut hiukan pyöräyttää ronskimmin.