Hitto kun nyppii...(miehen käytös)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Mistäs aloittais...mies haraastaa moottoripyöräilyä,ajaa kilpaa.

On lähes joka vkl ollut to-su pois kotoota nyt kesäkuun alusta asti (oli meillä 2 vkon loma välissä koko perheellä)

Viime vkl esikoinen heräs yöllä itkemään kun on isiä ikävä...sanoinkin siitä miehelle kun hän palasi sunnuntaina.

No nyt hän päätti ihan huvikseen lähteä ahveniston radalle katsomaan kun muut ajaa,koska hänellä ei ole mitään tekemistä.Kiva kun mullakin on tämä päivä vielä lomaa,oltais voitu jotain yhessäkin tehdä,mutta tais herralle olla liikaa eilinen kotonaolo :kieh:

Mä olen luvannut että saa harrastaa mutta nyt mä en enään jaksais olla yksin kuitenkaan lasten kanssa koko ajan :'(

Ymmärrän hyvin. Miehet ei aina tajua tota juttua. Mun mies ite myöntää ettei hänestä olis olemaan 24/7 meidän lasten (2½v ja 7kk) kanssa. Mielummin töissä ja harrastuksissa. Ja mä puren hammasta ja uupumuksen rajamailla pyöritän tätä rumbaa. Mies vailla huolia ja vastuuta muusta kuin itestään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrän hyvin. Miehet ei aina tajua tota juttua. Mun mies ite myöntää ettei hänestä olis olemaan 24/7 meidän lasten (2½v ja 7kk) kanssa. Mielummin töissä ja harrastuksissa. Ja mä puren hammasta ja uupumuksen rajamailla pyöritän tätä rumbaa. Mies vailla huolia ja vastuuta muusta kuin itestään.

niinpä,mä en tiedä kyllä kauan jaksan purra hammasta.Ehkäpä odotan että tää ajokausi loppuu alkusyksyyn ja katson sitten muuttuuko tuo mies..

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Meillä mies harrastaa kans. Nyt vaan ajot jääny vähille kun lapset niin pieniä, kerkee ajaa sittenkin kun lapset vähän isompia. Tunteekohan meiän ukot toisesa :D

Meillä lapset 9 ja 7.Hmmm...oliko sun mies alastarolla viime vkl?:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Meillä mies harrastaa kans. Nyt vaan ajot jääny vähille kun lapset niin pieniä, kerkee ajaa sittenkin kun lapset vähän isompia. Tunteekohan meiän ukot toisesa :D

Ei oo ukko nyt kisannu tai ajellu. Käyks teiän mies motoparkis?
Meillä muksut 5,4,1v10kk ja 5kk.

taitaa käydä:)

taitaa käydä:)

Onko menos maanantaina muistoajoihin parkkiin?

Miksi ette lähde mukaan silloin tällöin? Lapsille kuulosuojaimet ja menoksi. Ei se niin kauheaa voi olla. Mä ainakin käyn mielelläni pari kertaa kesässä mukana. Ensi kesänä otetaan kans vauva mukaan. Voihan sitä lasten kanssa keksiä kaikkea muuta tekemistä, jos ei jaksa koko aikaa katsoa. Me esim. majoitutaan kivoille leirintäalueille, joissa on lapsille kaikenlaista. No, meillä toki mies vaan käy ajelemassa huvikseen radoilla (ei kisaa) ja se ottaa sen sillain rennosti, et se on hauskaa seuraa siellä.
Sen toki ymmärrän, et ärsyttää, jos mies on joka viikonloppu menossa. Eihän siinä jää äidille aikaa omiin harrastuksiin yhtään..
Kiinnostaako teidän miehiä motocrossit yhtään? Sehän vois olla lasten ja miehen yhteinen harrastus (suloisia ne 4v ajajat!).

sori vaan, mutta minusta tälläiset "miehet" kuulostaa keskenkasvuisilta. ei todellakaan perheellinen, mies tai nainen, voi ihan miten vaan harrastella ja jättää toiselle hoidettavaksi kaiken. edesvastuutonta. se, ettei jonkun mies osaa olla lasten kanssa, johtuu monesti siitä, että nainen pyörittää rumbaa, eikä anna miehen pyörittää sitä omalla tavallaan. nähty on ja monessa perheessä.

uskoisin, että yhteiset harrastukset on hyväksi. Meillä onneksi on muutenkin yhteisiä harrastuksia mieheni kanssa, joihin sit lapset on helppo ottaa mukaan.
Tiedän yhdenkin pariskunnan, joilla jo avioero oli harkinnassa.. nyt menee paljon paremmin, kun mies otti perheensä mukaan omaan harrastukseensa. SIlloin toki mennään lasten ehdoilla, mutta mies saa käydä harrastamassa sitten yksikseenkin (kyseessä hiukan vaativampi urheilulaji).

Entäpä jos kysyisit joskus, et saisitteko lähteä mukaan? Esim. joskus kun mies lähtee harjoittelemaan tai vain katsomaan?? Sehän osoittaisi hänelle, että arvostat hänen harrastustaan. Lisäksi lapset saisivat nähdä, mitä isä tekee. Isähän voisi olla mielissään, kun saisi päästä kertomaan, kuinka nopesti isä ajaa tuon mutkan ja miten polvi on maassa (miehet on pieniä poikia aina, joten niiltä kyllä tulee näitä juttuja.. ) =)

Alkuperäinen kirjoittaja turhaa:

sori vaan, mutta minusta tälläiset "miehet" kuulostaa keskenkasvuisilta. ei todellakaan perheellinen, mies tai nainen, voi ihan miten vaan harrastella ja jättää toiselle hoidettavaksi kaiken. edesvastuutonta. se, ettei jonkun mies osaa olla lasten kanssa, johtuu monesti siitä, että nainen pyörittää rumbaa, eikä anna miehen pyörittää sitä omalla tavallaan. nähty on ja monessa perheessä.
Saattaahan se olla noinkin. Mut kun mies aina töissä tai muualla niin koskahan hän tätä systeemiä pyörittäis? Mun tavalla tai omallaan? Ja joo, jos olisin nähnyt tulevaisuuteen 10 v sitten, niin en olis ottanu tota miestä, enkä ainakaan tehny lapsia kanssaan. Valitettavasti. Hyvä miesmuuten, kunnollinen, mutta mä täällä käytännössä kaikesta vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja niin täälläkin:
onko sulla ajokorttia?? Aja itse, jos ei liian kaukana.

En tasan lähe tuppautumaan mukaan jos hän menee pyörällä niin minä lasten kanssa autolla perässä,no way,me keksitään jotain muuta muksujen kanssa.

Olis erittäin mielenkiintoista tietää miten mies suhtautuisi mun tuollaiseen paljon aikaa vievään harrastukseen.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turhaa:

Saattaahan se olla noinkin. Mut kun mies aina töissä tai muualla niin koskahan hän tätä systeemiä pyörittäis? Mun tavalla tai omallaan? Ja joo, jos olisin nähnyt tulevaisuuteen 10 v sitten, niin en olis ottanu tota miestä, enkä ainakaan tehny lapsia kanssaan. Valitettavasti. Hyvä miesmuuten, kunnollinen, mutta mä täällä käytännössä kaikesta vastaan.

Täysin sama juttu kun meillä!!!

Yhteistyössä