Hitto kun nyppii...(miehen käytös)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ahvenistolla minäkin olin viikonloppuna katselemassa romurallia..
otin kaksoset mukaan ja kuopus jäi kotiin tekemään äiskän kanssa kakkua.
:D
nyt joutuu pakostikkin olemaan lasten kanssa tiiviimmin kun vaimo koulussa ja minä seuraavat 4viikkoa kotona.
eilen pakattiin eväät ja poljettiin polkuyörä,perävaunu yhdistelmällä rannalle..

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Lähde ensi talvena jollekin viikonloppukurssille. Katsotaas kuinka miehes pärjää kotona.

Mä olen lähössä syyskuussa vkl pois,sellaiseen horton vertaistuki vkl ja kun siitä ilmoitin miehelle niin kas kummaa kun hänellä on just samana vkl ajo kanssa.Eli lapsenvahti sitten sillekkin ainoalle vkl kun mulla on jotain hankitaan..

Suoraan sanottuna: ei kuulosta kovin fiksulta mieheltä. Fiksu mies sovittaisi harrastuksensa perheen tarpeisiin. Huhhuh, jos mun mies juoksisi _todella paljon aikaa vievissä_ harrastuksissa töiden lisäksi, lapsi itkisi ikäväänsä ym., niin kyllä olisi vakavan keskustelun paikka. Ja tuokin: hyvä mies joustaisi nyt edes siinä, että lähtisi perheen kanssa autolla paikan päälle, ei moottoripyörällä. Mä en tuollaista katselisi. Meillä onneksi sovitaan menot etukäteen ja molemmat saa harrastaa jonkun verran, mutta tuo on yksinkertaisesti väärin, ja minusta sun ei pidä lähteä tuohon mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ööh:
Suoraan sanottuna: ei kuulosta kovin fiksulta mieheltä. Fiksu mies sovittaisi harrastuksensa perheen tarpeisiin. Huhhuh, jos mun mies juoksisi _todella paljon aikaa vievissä_ harrastuksissa töiden lisäksi, lapsi itkisi ikäväänsä ym., niin kyllä olisi vakavan keskustelun paikka. Ja tuokin: hyvä mies joustaisi nyt edes siinä, että lähtisi perheen kanssa autolla paikan päälle, ei moottoripyörällä. Mä en tuollaista katselisi. Meillä onneksi sovitaan menot etukäteen ja molemmat saa harrastaa jonkun verran, mutta tuo on yksinkertaisesti väärin, ja minusta sun ei pidä lähteä tuohon mukaan.

Niin on minunkin mielestä väärin ja kun jotain yritän keskustella,on miehen mielestä minun älytöntä napista koska olen antanut luvan harrastukseen*huokaus*

Joten odottelen nyt sitten kun tämä kausi loppuu että muuttuuko mies.

Yhteistyössä