Hitto mä mokasin eilen pahasti :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Reilu viikko sitte tutustuin (humalassa) mukavaan mieheen, oltiin ilta baarissa yhessä ja lähettiin sitten eri teitä, numeroita ei vaihettu eikä mitään.

Eilen sama mies oli baarissa, kumpikin oltiin ihan selvinpäin. Juteltiin ilta kymmenestä aamu kuuteen. Mä sit rupesin jossain välin juomaan ja känniinhän siitä tulee. Pussailin sitten tän miehen kaveria :/

Olo on kun kolmen markan huoralla. Ja tää mies ois ollu pitkästä aikaa semmonen kiinnostava, jota vois nähä useemminki :/ No, enää ei tartte sitä näkemistä miettii, mutta itellä on niiiin helvetin paska olla.

No mokaist kyllä. Pakko myöntää. Voithan yrittää selitellä jotain tälle kiinnostavalle miehelle, mutta jos niin vähän aikaa olette tunteneet, niin voi olla että ei auta. Mutta vahingosta viisastuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:
No mokaist kyllä. Pakko myöntää. Voithan yrittää selitellä jotain tälle kiinnostavalle miehelle, mutta jos niin vähän aikaa olette tunteneet, niin voi olla että ei auta. Mutta vahingosta viisastuu :)

No en kyllä ikinä enää kehtaa tosiaan hengittää samaan suuntaan. Mutta tosiaan viisastuu, onneks jopa minä.
harmittaa kyllä silti.

Yhteistyössä