hitto, mie meinasin antaa miehen veljelle korvatillikan!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
:laugh: onneksi en ehtiny kuitenkaan..homma meni näin: oltiin miehen porukoiden mökillä, talkoissa. no, mies istahti pöydän ääreen juomaan, mie seisoin ihan siinä miehen vieressä. en sitten huomannut että tuo meidän poika käveli TISMALLEEN samaan aikaan kuin miehen veli, ihan siittä mun selän takaa (ahdas "kulkuväylä" kun on pöytä ja kamiina aika lähekkäin ). yhtäkkiä, juuri sillon kun se miehen veli ja oma poika, (jota en siis ollu huomannu ), on siinä mun takana, tunnen jonkun tarttuvan mua pyllystä?!! mie siinä käännähin äkäsesti ympäri, ja ajattelen että johan se on miehen veli tuttavalliseksi alkanu! sillon huomasin että kas, Xxxx oli kuitenki siinä mun ja miehen veljen välisssä ja oli vissiin päällään sit osunu mua peppuun.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
:laugh: ois voinu olla veli ihmeissään kun oisit tirvassut :laugh:

no hitsi, se oli ihan hilkulla!! :laugh: miehelle tuossa matkalla kerroin, että Xxx käveli takaa ohi ja samalla hetkellä tuntu niinku olis joku koppassu pepusta kiinni..olisittep nähny miehen ilmeen, kun tuohon asti ehin kertoa! :laugh: se näytti ihan siltä, että nyt ottaa veli mies turpiin ja lujaa!! naureskeli sitten kun kuuli että taiski olla kuitenki poika, joka osu minuun :D

Yhteistyössä