Hitto mikä kaveri.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Musupulla

Aktiivinen jäsen
20.06.2009
1 384
0
36
Mulla täällä öisenä seuranani. Kärpänen tulee näytölle koko ajan, husin pois niin kahden sekunnin päästä on taas siinä :D Pitää rullailla aina eestaas että pystyy lukemaan jutut kokonaan, kun tuo siivekäs näyttää niin kovasti tossa viihtyvän.

Mutta nyt on kesä, ja ne kuuluu kesään B)

Sama vaiva |O Ennen kun meillä oli kissoja, ei kärpänen tai mikään muukaan ötökkä ehtinyt bzzzzzz:tä sanoa kun tuomion hetki tuli, mutta nyt kun ei ole niin AAAAAARGH!!! Eikä meillä ole edes kärpäslätkää.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja myLove:
Se on palstakärpänen?? :D

Tai perskärpänen? :D
Mä meinasin ehdottaa myös perskärpästä. :D Tai sitten joku (palstalainen) on kärpäsenä katossa (näytöllä). :D

Niin joo :o Täytyypä syynäillä tarkemmin että keltä se näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myLove:
Se on palstakärpänen?? :D

Tai perskärpänen? :D
Mä meinasin ehdottaa myös perskärpästä. :D Tai sitten joku (palstalainen) on kärpäsenä katossa (näytöllä). :D

Niin joo :o Täytyypä syynäillä tarkemmin että keltä se näyttää...
Napaa kuva siitä, arvuutellaan sitten sakilla kuka se on. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Sama vaiva |O Ennen kun meillä oli kissoja, ei kärpänen tai mikään muukaan ötökkä ehtinyt bzzzzzz:tä sanoa kun tuomion hetki tuli, mutta nyt kun ei ole niin AAAAAARGH!!! Eikä meillä ole edes kärpäslätkää.

Meidän katti on pihalla, muuten se olis tässä kyttäämässä enkä näkis senkään vertaa :D Sillä on tapana istua mun vieressä ja tassulla seurata hiiren nuolta :D

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
EI VOI OLLA TOTTA TOTTA!!!! mulla tuli just ku luin alotuksen niin tollanen minikärpänen tohon ruutuun :o :o :o

Hyyyyy, mulla on tollanen iso kaveri :D Otin kuvankin mutta kone pitäis käynnistää uudelleen että saan sen tänne :/ Asetukset taas vähän viturallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sulla on kuva perskärpäsestä! :o Heti se tänne! :attn: :xmas:

Kyyllä, elävä todiste. :D Mä en jaksais enää sammuttaa tätä konetta ja laittaa uudestaan päälle, saanko laittaa kuvan heti aamulla kun avaan koneen?

No jos heti aamulla laitat. Kyllä se perskärpäsen kuva pitää nähdä, kun kerrankin joku sellaasen onnistu nappaamaan! :xmas: :D

Yhteistyössä