V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hauskinta tässä on se, etä mulla ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa. Kuljen lähes poikkeuksetta lenkkareissa. Olenkohan naisellistumassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyyyyy:Herranjumala miten rumat!!! :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oikeasti luulin noita hienoiksi. Vaan enpä kengistä mitään tiedäkään. Mutta jospa kuitenkin nuo tulisi pidettyä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oikeasti luulin noita hienoiksi. Vaan enpä kengistä mitään tiedäkään. Mutta jospa kuitenkin nuo tulisi pidettyä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oikeasti luulin noita hienoiksi. Vaan enpä kengistä mitään tiedäkään. Mutta jospa kuitenkin nuo tulisi pidettyä.![]()
Jos et osta niitä niin laita mulle YV se linkki mistä ne pstettua niin ostan ite ne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vivienne:Näyttävät huono laatuisilta, huonot korot. Saman tyylisiä on maailma pullollaan laadukkaampia ja tyylikkäämpiä.Jotenkin huonot materiaalit tekevät noista halvan näköiset.