Hitto tuon äijän kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
:headwall:
Muksulla on synttärijuhlat ensviikolla, kutsui 8 kaveria sinne. Ja mä olen varannut kahdeksalle vieraalle pussukat, pillit, hatut sun muut rekvisiitat.
Mitä tekee mies, no kutsuu vielä yhden lapsen :headwall: Mistä mä nyt saan sitten yhdelle lapselle lisää rekvisiittaa, kun kaikki myydään paketeissa, eikä yksittäin saa ostettua (eikä ois kyllä rahaakaan...)
Voi jos tuo ukko vois joskus käyttää aivojaan, ja ajatella ennenkuin tekee yhtään mitään. |O |O |O :headwall:
Kiitos. Helpotti.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos osa vieraista tyttöjä ja osa poikie niin voithan sä tehdä erilaiset pussukat kummillekin.

Juu, näinkin vois tehdä. Ja taas tartteis rahaa, et vois ostaa sitten ne pussukat...

Kyllä mä jotain keksin, vituttaa vaan kun ukko onnistu sotkemaan tän asian.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Jos osa vieraista tyttöjä ja osa poikie niin voithan sä tehdä erilaiset pussukat kummillekin.

Juu, näinkin vois tehdä. Ja taas tartteis rahaa, et vois ostaa sitten ne pussukat...

Voi harmi.Tai olisiko niin eri ikäisiä vieraita,että vois pienimmälle ostaa jonku vauva-yllärin niin ei menis nii paljo rahaa.Tuo on aina semmosta säätämistä kun on juhlat tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Voi harmi.Tai olisiko niin eri ikäisiä vieraita,että vois pienimmälle ostaa jonku vauva-yllärin niin ei menis nii paljo rahaa.Tuo on aina semmosta säätämistä kun on juhlat tulossa.

Kaikki on jo "isoja", eli neljästä kuuteen... Kyllä tää tästä, aina mä sen pari euroa jostain pierasen :) Olis vaan ollu muutakin mietttävää ku nuo juhlat, mitkä oli jo paketissa...

Yhteistyössä