V
vieras
Vieras
synnytys lähestyy ja eilen sitten kysyin mieheltä, että "kait sä tulet mukaan synnytykseen, kun olet kaikkien meidän lasten synnytyksissä ollu..?".. sillain vain aloin varmisteleen... ni voi helevetti, että se vaikutti siittä niin vastenmieliseltä ajatukselta!! sanoi kyllä, että ei se ite synnytys tunnu missään... vaan mistä se sitten kiikastaa, ettei kertakaikkiaan halua tulla??!! en saanu selkeää vastausta siihen, että miksi ei haluakaan tulla tämän lapsen synnytykseen mukaan. (eipä tuo olisi kait oikeasti etes tätä lasta halunnut, mutta jonkun kerran on ihan sievästi puhunutkin jo lapsesta, ni luulin että ilmanmuuta tulee mun tueksi..) hitto, kun mulla muutenkin niin pelottaa, että JOS jokin menee pieleen... ja mies on kaikille puhunutkin siihen tyyliin, että hän aikois olla mukana synnytyksessä, että ihan haluaa, ehottomasti!.. ja nyt käänsi sit kelkkansa...
no riidaksihan se sitten äityi, ja lopulta mies sitten tiuskahti, että "joo joo, tullaan sitte"..
;( mutta arvatkaa haluanko mä sitä ollenkaan mukaan, jos se kerta niin vastenmielistä siittä olis?! kenet mä sit pyydän??
no riidaksihan se sitten äityi, ja lopulta mies sitten tiuskahti, että "joo joo, tullaan sitte"..