Hitto vie! Mitä ihmettä pitäisi tehdä jotta jäisi mieleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä musta harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palstajulkkikseksi pääsiet kun teet runsaasti ketjuja provosoivista aiheista, julkaiset joka ketjussa oman kuvan kovasti itseäsi kehuen, kerrot että ukko löi ja jätti ja seuraavassa että se onki niin ihana mussukka ja hyvä isä ja sitte taas etsit sille tai itsellesi asuntoa koska se löi ja juopotteli. Jatkat tätä muutaman viikon joka päivä koko päivän niin johan alkaa olla julkimon ura valmis :laugh:
Juu ja voit myös kertoilla abortti asioista jyrkkiä puolesta/vastaan kannanaottoja ja jos rahkeet riittää niin kuvailla yksiyiskohtaisesti vaikkapa omasi (jos sattuu sellainen olemaan taustalla ja jos ei niin senhän voi keksiä)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
vastenmielisen vuokratalon valkoinen :whistle: täysin mitäänsanomaton, paitsi että tahrat näkyvät B)

Et ole, jos sinä olisi seinäruusutapetti, sinä olisit Kiurujen Yö, design-tapettia.

69659_250.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Jaah, en tiedä, kun itsekin olen niin huomaamaton.

Etpä ole. Olen nähnyt nikkisi monesti. =)

Nikki kyllä näkyy, siitä saan syyttää nopeita näppejäni ja sitä, että on sanottavaa melkein asiaan kuin asiaan, mutta jos lasketaan vain hetket palsta-auringon valokeilassa, niin niitäpä ei juuri olekaan.

Sitä paitsi, mä varmaan muistaisin nähneeni nikkisi, jos vain olisit nyt musta =)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
vastenmielisen vuokratalon valkoinen :whistle: täysin mitäänsanomaton, paitsi että tahrat näkyvät B)

Et ole, jos sinä olisi seinäruusutapetti, sinä olisit Kiurujen Yö, design-tapettia.

69659_250.jpg

=) kuulostaa sopivan lyyrilliseltä :xmas:

:laugh: :D

Täällä myös yksi näkymätön.

Mut oikeasti, nuo todelliset palstajulkkikset ovat kirjoittaneet kymmeniä tuhansia viestejä, useimmat tyyliltään kärjistäviä. Itse olen kirjoittanut n. 3100 viestiä (palstan uudistuksen jälkeen), ja roikun täällä ihan liikaa. Aika paljon nämä "pahimmat" siis saavat palstailla, että noin paljon viestejä ovat ehtineet kirjoittaa. Heidän vastauksiaan on aina palstalla, siksi he jäävät useampien mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
nyt kun ap viel paljastat mustan nicis niin tod.näk. sut muistetaan taas hieman paremmin... ;)
Ei vielä saa paljastaa. Vasta kahdeksan sivun jälkeen. Palstan säännöt sanoo niin.
:D

damn, kun pääs unohtumaan tuo elintärkeä sääntö! :p sama pää, kesät talvet.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
nyt kun ap viel paljastat mustan nicis niin tod.näk. sut muistetaan taas hieman paremmin... ;)
Ei vielä saa paljastaa. Vasta kahdeksan sivun jälkeen. Palstan säännöt sanoo niin.
:D

Iik, onko se niitä kirjoittamattomia sääntöjä, jotka pitää vaan muistaa ulkoa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Tee niinkuin mä, kirjoittele täällä vain ja ainoastaan itseäsi varten ja omaksi huviksesi... ;)
Elä välitä muiden huomiosta.

Oot onnistunut, en tunnistanut suakaan vaikka oon täällä kolme vuotta palstaillut ja sulla on noin paljon viestejäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Mä lähden tästä kaakeloimaan ja keikkumaan tv:n ääreen. Ap:lle onnea ja menestystä :D Usko pois! On parempi olla hieman huomaamaton kuin perskyrpästen kiusaama

No mutta haluaisin kokea senkin. Siis olla perskyrpästen hammastikkuna. :xmas:
Katsos kun tuolla on tuollainen punainen ruksi (oikeassa yläkulmassa) jos käy liian kuumaksi paikat. :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Me ollaan tarpeellisia :attn: Mitä on huone ilman tapettia ja koristeita

No ei mitään, tietenkään :D Mä voin olla joku itseni näköinen, ruman karhea 70-lukuinen kuviotapetti.

Mä olen ne kaakelitarrat 70-luvulta. :D

Mä taas olen se intianbasaarista ostettu batiikkikangas joka teipataan yläreunasta sille ankean valkoiselle betoniseinälle.... :D

Pysyn seinällä niin kauan kuin teippi kestää ja sitten humpsahdan iloisesti alas...vain karseat teipin jäljet jäävät jälkeeni. :whistle:

Mä en kylläkään koe olevani (enää) palstajulkkis :D. Mutta ehkä olen sitten jäänyt ihmisten mieleen niiltä ajoilta kun asuin palstalla. Mulla oli todella vaikea raskaus ja olin kuukausia pakkolevossa. Silloin kirjoitin ihan muutamassa kuukaudessa tänne 10 000 viestiä :o .

Ja varmaan omalla pärställä kirjoittaminen, sekä melko avoin jutustelu jää mieleen. Mutta eipä tuo "julkisuus" onneksi kestä kauaa. Ainahan täällä jotkut tietää paremmin kuin toiset. Paitsi ehkä kestojulkkis Savanna.

Sitten on vielä semmoinen juttu, että mitä enemmän nikki muistetaan, sitä parempi semmoista on piikitellä kaikista vanhoistakin jutuista. Eli lokaa sataa kyllä niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Tee niinkuin mä, kirjoittele täällä vain ja ainoastaan itseäsi varten ja omaksi huviksesi... ;)
Elä välitä muiden huomiosta.

Oot onnistunut, en tunnistanut suakaan vaikka oon täällä kolme vuotta palstaillut ja sulla on noin paljon viestejäkin...

Hihuu!!!!...*tuulettaa kunnolla hiet pois kainaloista*.... :p

:hug:
Mie oon joskus miettinyt samaa, mut kaipa seinäruusuna on parempi olla.. :snotty:
Tai ainakin siihen asti, kunnes keksii oikeen mojovan provon tai tulee oikeen huono päivä ja aukoo vaan kaikille,kaikissa ketjuissa tms.

Yhteistyössä