hitto!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tästä lähtien olen siis puutteesa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tästä lähtien olen siis puutteesa

Vieras
vituttaa ihan suunnattomasti...... oon niin lopussa, avioero, lapsi on kipeä ja valvoo koko ajan, oon raskaana...kämppä sekasin enkä voi tehä mitään kun vauva haluu olla koko ajan vaan sylissä kun on huonona... haluan munaa, eksä yleensä on ollu panolla täällä mut vituttaa semmonen ku ihankun oltas vielä yhessä, tulee tänne panee syö ja menee suihkuu ja sit taas lähtee, ku ei kerra enään ol yhes!! kyl sillo seura kelpaa ku pilluu haluu tai jotai muuta, mut sit iskee taas vapaus ja lähtee vaa menee...tuskin ees tytärtään ehtii näkee...eipä se niin tärkeetä tunnu sil oleva.. voi piru! nyt meni pihdit kii!!

Alkuperäinen kirjoittaja lakiseppo:
ruikuti ruikuti..ite oot petis pedannu, nyt makaat sit siinä vinkumatta. toivottavasti lapses otetaan sulta pois, et ansaitse niitäkään

oot tosi hieni ihminen, varsinkaan kun et tiedä miten asiat on menny, ja miten paljon oon tehnyt kaikkea jotta saisin asiat järjestettyä... jos on noin paha asennevamma niin kannattaa olla vastaamatta...

ei pitäis valittaa täällä jos ei kestä vastauksia :D se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa- enkä taida olla ainut joka on tätä mieltä mut ainut joka sanoo sen.... lueppa alotukses oikeen ajatuksella, kuulostaako kypsän vastuuntuntosen ihmisen tekstiltä häh?

ei pitäis valittaa täällä jos ei kestä vastauksia :D se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa- enkä taida olla ainut joka on tätä mieltä mut ainut joka sanoo sen.... lueppa alotukses oikeen ajatuksella, kuulostaako kypsän vastuuntuntosen ihmisen tekstiltä häh?

no onneks te tiedätte tosiaan mistä on kyse, kuulostaako noi haukut ja syytökset jotenkin aikuismaiselta? onko jotenkin lapsellista tai vastuuntunnotonta kokea seksuaalisia tarpeita? vai oliko se avioero jotenkin vastuuntunnotonta? vai se että ei halua enään harrastaa seksiä eksän kanssa? mikä noita oli se vastuuntunnoton kohta? aaaa... no varmaan se että olen raskaana, enkä tee aborttia kun olen eroamassa? mietis nyt

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no onneks te tiedätte tosiaan mistä on kyse, kuulostaako noi haukut ja syytökset jotenkin aikuismaiselta? onko jotenkin lapsellista tai vastuuntunnotonta kokea seksuaalisia tarpeita? vai oliko se avioero jotenkin vastuuntunnotonta? vai se että ei halua enään harrastaa seksiä eksän kanssa? mikä noita oli se vastuuntunnoton kohta? aaaa... no varmaan se että olen raskaana, enkä tee aborttia kun olen eroamassa? mietis nyt

ja en ansaitse lapsianikaan? ja olinko se minä joka ei "ansainnut" eksääni?? miksi? koska tunnen seksuaalisia tarpeita? no toivottavasti olet ainoa joka noi ajattelee... minä en ainakaan toivo että kenenkään lapset viedään koska äiti haluaa seksiä! :D