Hittoako mie teen noitten kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Äh... Tyttö on alkanu kiusaamaan ihan tahallaan tuota nuorempaa kissaa. Vaikka sitä mite kieltää.
Ja nyt sitte tuo kissa alkaa antamaan takasi ku on nii vittuuntunu siitä että aina sitä vedetään hännästä, korvista, nahasta jne...
Eli se purasee tuota tyttöö aina kädestä. Ei kovasti, ei ees jää jälkee mutta ei se kivaa oo...
:headwall: :headwall: |O |O

meil poika teki tota samaa,mut nyt o lopettanu ku muutaman kerran sai kunnol könii(kissa otti pääst kii ja puri)....nyt vaa näyttäis alottavan tää toinen termiitti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
no tuo ei kyllä mitää opi... viis minuuttia ja uudestaan... :kieh:

Kyllä se jossain vaiheessa oppii - jahka kissa nappaa kunnolla... Mie tein tytölle selväks että turha tulla äitille itkemään jos on itse aiheuttanut sen että kissa puree - eipä tullu itkemään... ja kiusaamisen kyllä lopetti :D Mitä nyt joskus lipsahtaa ja kissa antaa takas :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
no tuo ei kyllä mitää opi... viis minuuttia ja uudestaan... :kieh:

Kyllä se jossain vaiheessa oppii - jahka kissa nappaa kunnolla... Mie tein tytölle selväks että turha tulla äitille itkemään jos on itse aiheuttanut sen että kissa puree - eipä tullu itkemään... ja kiusaamisen kyllä lopetti :D Mitä nyt joskus lipsahtaa ja kissa antaa takas :kieh:

no, antaahan sitte nappailla vielä, ja katotaa sit uudetaa :D

minä olen sanonut kummallekin lapselle jo vauvasta, että jos eläimiä kiusaat niin ne antaa takaisin ja siitä ei hyvää seuraa. Meillä kylläkin koira, mutta esim. mummolan kissaa eivät saa yhtään härnätä. Minä olen siitä niin vihainen, että varmasti pvat tajunneet, että eivät tee toiste.

Alkuperäinen kirjoittaja ii..:
pitää tieten tahtoen lasta elukoitten syöttinä pitää. ota vielä koira puremaan niin pääsette lapsestanne. en tajuu..

no just - vapaa kasvatus kunniaan, annetaan lasten tehdä mitä tahansa... Kyllä lapsenkin pitää oppia eläitä kunnioittamaan, tottakai eläin puollustautuu jos sitä satutetaan.

pitää tieten tahtoen lasta elukoitten syöttinä pitää. ota vielä koira puremaan niin pääsette lapsestanne. en tajuu..

pitää lastenkin ymmärtää, että eläimet entavat takaisin ja eivät kestä ihan mitä tahansa. Meillä ainakin ymmärtäneet hyvin pienistä ja koira ja muut eläimet on saaneet olla rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:

no just - vapaa kasvatus kunniaan, annetaan lasten tehdä mitä tahansa... Kyllä lapsenkin pitää oppia eläitä kunnioittamaan, tottakai eläin puollustautuu jos sitä satutetaan.

näinpä.

Pitääkö ymmärtää väärin? Ja provota. Kyllähän ipanan pitää oppia että myös eläimeen sattuu jos sitä kiusaa.

Onko parempi, että lapsi oppii eläinten hyvää kohtelua tutun eläimen kanssa kotona, vai se, että lapsi erehtyy vieraan, ties miten reagoivan eläimen hampaisiin. Niinpä.

Meillä opetetaan myös lapset pienestä pitäen kunnioittamaan eläimiä.Jos kisua kiusaa,niin saattaa tulla kynsille.Meillä tosin ylikiltti kissa joka antaa pojan 1 vee maistaa itseään ja könytä vaikka yli.Ei eväänsä heilauta.Muutenkin menee muksun perässä joka paikkaan.

elukoita . lapsia .komentelemalla ,huutamalla ,purettamalla .vihaisilla käskyillä, kielloilla . mites lapsen kunnioitus....

Haloo!Sinä vissiin oot joltain toiselta planeetalta?Tai ymmärrät asiat just niin kun sua huvittaa :whistle:

Yhteistyössä