hiukan epatoivoista aitivalitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katrinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katrinainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
2 076
0
36
Meilla on sairastettu nyt tauotta huhtikuusta lahtien. Toi meidan 1,5 v siis. ollaan oltu valilla sisallla sairaalassa valilla kotona. lapi on kayty kaikenmaailman virukset. Nyt viimeisimmaksi ihan tavallinen kausi-influenssa jonka koko perhe sairasti. Viime viikot ovat olleet ihan jarkyttavia. Mina raskaana ja kuumeessa, mies keuhkoputkentulehduksessa, tytolla todettiin astma ja on ollut kovin kipeana mm. kuumekouristuksen takia toimitettiin sairaalaan viime viikon sunnuntaina. Nyt eilen vaikutti, etta ollaan kaikki terveita.Tytto leikki ja soi hyvin, mulla oli kuume laskenut ja mieskin voi paremmin. Kunnes tytto alkoi eilen illalla itkemaan hysteerisesti ja kuume nousi 40´c taas. itkuun ei tullut loppua ja ajettiin polille naytille. korvatulehdushan se molemmissa korvissa. miehellekin nousi kuume taas. Ma olen valvonut lahes koko yon itkevan lapsen kanssa ja olen ihan poikki. Itkettaa vaan. Eiko tama koskaan mene ohitse?

ja mun on pakko kaiken lisaksi kayda tanaan toissa kun saikku loppui ja mulla on huomenna pakollinen koulutusilta johon on valmistettava esitys. On niin huonoaiti olo ja mietin jo ihan vakavasti, etta sanonko itseni irti ja jaan kotiin hoitamaan lasta, kun ei tasta tyonteosta mitaan tule toisen sairastelujen takia eika mulla ole sydanta olla poissa pienen potilaan luota. :'(

Yhteistyössä